Ik ben op zoek naar geboortekaartjes voor mijn verzameling. Ik heb er inmiddels ongeveer 4000, maar zou het erg leuk vinden om er nog meer aan toe te voegen.. Ik wil gerust de verzendkosten vergoeden en als je zelf naar iets op zoek bent, mag je ook een ruilvoorstel doen.. Wie helpt mij, ik ben met ieder kaartje blij.. Liefs, Lynn
spaar je ook oude geboortekaartjes? ik heb hier een map liggen met kaartjes uit 69 en 85 enzo tegen pakketpost kan ik hem evt. opsturen (ze zitten in een map geplakt met foto stickers aan de achterkant)
Beste Rosa, Ik spaar inderdaad alle geboortekaartjes.. Ik stuur je een prive berichtje, bedankt..! Liefs, Lynn
Vandaag post gehad, bedankt.. Nog meer mensen die 1 of meerdere kaartjes hebben voor mijn verzameling?
Het geboortekaartje ligt voor je klaar, alleen heb ik met het verwijderen van mijn pb'tjes ook per ongeluk je adres gewist Wil je mij nog een keer je adres pb'en, dan komt het kaartje eraan.
Hoi Lynn, ik zou graag wat inspiratie op willen doen betreft geboortekaartjes. Vind je het heel erg als ik meedoe? Of mag ik een eigen topic openen? Liefs Monica
Ik heb er drie voor je. Als je me een PB met je adres stuurt, zorg ik dat ze zsm op de post gaan. Sandy
Wat lief, ik stuur jullie een PB'tje.. Monica ik weet niet waar je woont? Als dat in de buurt is mag je gerust mijn verzameling komen bekijken..
Heb je al idee wat voor soort kaartje jullie zoeken.. Ogeltje vind ik erg leuk.. ogeltje.nl - Ogeltje