onze zoon wordt over 2 weken 3 en ik weet echt niet wat wij hem moeten geven. nu zat ik te denken aan een v tech laptop. maar welke is leuk en voor wat langere tijd. ik zag op de site van intertoys een van cars staan alleen staat er op de site van v teh dat ie pas vanaf 4 jaar is. zag er ook een van diego. wie heeft een van deze 2 en hoe bevalt die? ook zag ik van die lees en leer boekjes van vtech hoe bevallen die?
wij hebben de vtech vsmile spelcomputer. die is vanaf 3 jaar maar mijn dochter snapt hem al erg goed. een laptop is ook ergleuk maar heb alleen ervaring met die van dora. weet niet vanaf welke leeftijd dat is maar mijn dochter duwt er maar wat op. de vtech spelcomputer is dus erg leuk en uit te breiden met bijvoorbeeld sinterklaas of kerst. ook is dit tot mee ik 10 jaar dus je kan er even mee vooruit. wij gaan een fiets geven aan mijn dochter als ze 3 wordt. een echt grote meidenfiets met zijwieltjes
youame heeft er 1 van dora maar die is vanaf 4 jaar en snapt het nog niet echt ze speelt eigenlijk alleen met de controller ik wou ook die v tech computer halen die je op de tv kan aansluiten maar die hadden ze nergens van dora moesten ze nog bestellen dus hebben we haar puzzels gegeven
wij hebben onze zoon een karaoke radio gegeven. Zit een mp3 speler op dus je kan je eigen muziek erop gooien en dan kan ie met een microfoon mee blerren haha hij vind het echt geweldig.
inmiddels is ie jarig geweest en heeft ie een v motion gekregen hij vind hem helemaal geweldig echt een aanrader. van opa en oma heeft ie een (16 inch) fiets gekregen daar is ie ook niet meer af te slaan. vanmiddag mag ie erop naar de peuterspeelzaal.