Dat er gluten inzitten? Vindt dat dus eigenlijk niet normaal.... Gaf dit gewoon aan mijn zoon zonder dit te weten. Oké stom want staat gewoon op het flesje... Maar je gaat er toch niet vanuit dat dit erin zit? Vindt het echt niet kunnen...
Nee precies dus waarom zit het er dan in....? In andere merken zit het er ook niet in dus schijnbaar is het niet nodig....
Linkje Glutenintolerantie Juul nee is niet goed... 😉 Het zal natuurlijk geen grote hoeveelheid zijn maar toch, ik wil gewoon geen gluten geven zo jong nog...
Niet alleen kruidvat hoor! Er zijn heel veel merken met gluten erin. Gewoon verpakking lezen. Net als suiker. Laatst ook verontwaardiging dat dat er in zit. Dan neem je de olie-variant. Mijn kraamzorg wees me er trouwens ook op, om de eerste 6 maanden een vitamine d te geven zonder.
'Baby gluten laten eten, kan intolerantie voorkomen' | nu.nl/gezondheid | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl
Ja daarom zeggen ze nu waarschijnlijk ook weer dat je moet bijvoeden met 4 maanden... Er staat overigens wel pas vanaf 4 maanden he Ik vindt dat altijd een moeilijk iets...dat bijvoeden...
Er zijn ook vitaminen d met alcohol en suiker en andere dingen helaas. Koop gewoon vibofit is natuurlijke vitamine zit alleen olie in en heb je maar 2 druppels nodig. Je hoeft ingrediënten niet te lezen als je meer dan 2 druppels moet geven zit er duidelijk niets goeds in helaas
Je weet dat druppelaars verschillen? Ik had ooit een flesje waarvan je 4 druppels moest geven, dat was meer dan de 10 druppels van Davitamon. Het waren gewoon 4 heel dikke druppels
Ze verschillen in ingrediënten. vitamine d heeft maar 1 druppel nodig de rest is wat bij komt Ik heb veel vitaminen vergeleken en met 1 a 2 druppels zaten maar 2 a 3 ingrediënten. Dat zou kunnen verschillen in druppen heb niet alles gekocht maar vibofit bijv. 2 druppels zie je bijna niet en kruidwat van 6 is volle lepel. Het veel of weinig zit in toevoegingen zoals water, alcohol, olie etc. Dat is persoonlijk hoe ik bekijk ik prop mijn mening aan niemand ik vertel mijn ervaring over.
Het is toch wat met die vitamine D he? Zo te lezen moeten we kiezen of we onze kids een pinda-allergie, glutenintolerantie, suikerziekte of brain damage door de alcohol bezorgen! Maaaar... gelukkig hebben ze ondanks alles wel sterke botten misschien moeten we wat meer chillen