*Luxeprobleem, * Ik ben al een beetje rond aan t kijken voor cadeau's voor Beer zijn verjaardag in Juni. De familie is erg groot, en iedereen vraagt dan wat te kopen voor m. Ik wil dus graag een lijstje maken met cadeau's van verschillende prijsklasse. Wat hebben jullie in gedachte voor jullie baby/dreumes, wat hebben jullie gegeven, of wat zijn leuke tips? Tot nu toe heb ik voor Beer: Ketting (je moet er van houden, ) Schommel Activity tafel (water zand) Loopkarretje Little people huis met beestjes Boekjes CD met kinderliedjes Hobbelbeestje voor binnen of buiten Ik ben benieuwd of jullie nog leuke tips hebben, alvast bedankt!
Een paar dingen die hier in de smaak vielen: Skippykoe (grote hit!) Speelgoedkist (evt. gepersonaliseerd) Duplo Loopmotor Cross Loopmotor 18m+ 6228 Dvd (zandkasteel, sesamstraat) Speelgoed voor buiten (emmer, schep enz.) Little people safari truck
Vormenstoof of iets in die richting Driewieler met duwstang Bijv een 10 badenkaart of abonnement op lokale speeltuin/dierentuin? Misschien iets van kleding of een kadobon voor iets dat je wilt gaan kopen? Gereedschapskoffertje (was hier een groot succes) Eerste potloden (van die grote en dikkere)
Owja, vergeet de helft... Een pop, hij is er zo gek mee... Knutselspullen: kinderverf, potloden, stiften, kleurboeken, klei Werkbankje bosch bol.com | Bosch Speelgoedwerkbank, Bosch | Speelgoed Veel dikke kaft boekjes, vooral met dieren Een boek met verhaaltjes voor het slapen gaan
Duplo Dvd's (zandkasteel, sesamstraat) Speelgoed voor buiten (emmer, schep enz.) Driewieler met duwstang Gereedschapskoffertje (was hier een groot succes) Eerste potloden/ Knutselspullen: kinderverf, potloden, stiften, kleurboeken, klei Werkbankje bosch bol.com | Bosch Speelgoedwerkbank, Bosch | Speelgoed Een boek met verhaaltjes voor het slapen gaan. Deze gaan op het lijstje erbij!! Alvast bedankt dames, zitten al leuke ideeen tussen!!
Het is oh zo handig! Al denkt mijn man/bankrekening daar anders over, haha! Ik krijg veel te veel goede ideeen hier op ZP.