Heb veel verschillende schoentjes ooit gekocht: Nep uggs sportschoentjes Sloffen Echt niks blijft zitten, ook lijkt het alsof zijn voet er niet helemaal in kan komt bij zijn hiel niet helemaal op de zool zeg maar. Iemand tips en ideeen? Want meneer stond vandaag voor het eerst En het gaat allemaal al zo snel..
Bloten voeten of sokjes met anti-slip is het best of anders leren slofjes. Schoentjes worden pas geadviseerd als kinderen 3 maanden goed zelf lopen. Leuk weer een mijlpaal Het gaat idd allemaal errrrg snel!
Gewoon op blote voeten Eventueel sokken en verder niks.... Hij loopt nog niet dus heeft ook heen schoenen nodig Die heeft ie pas nodig als ie zelf een tijdje los loopt
Hier heeft ze tot ze een paar weken goed kon lopen voor buiten altijd leren slofjes van Oxxy aan gehad en thuis liep ze altijd op blote voeten of sokjes met antislip. Nadat ze dus al een tijdje goed kon lopen zijn we voor de eerste echte schoentjes gegaan van Jochies met hele flexibele zool. Het heeft hier ook wel een tijdje geduurd voor slofjes en schoentjes goed zaten, dat komt vanzelf naarmate ze meer gaan staan en lopen. Tot die tijd dus nog even behelpen
Heb toen babypaws gekocht met klittenband. Die bleven goed zitten. Ze ging hier al snel buiten ook staan, en langs de meubels buiten lopen. Bovendien zit ze buiten af en toe op haar loopfietsje, terwijl ze nog niet echt los loopt. En daarom vond ik sokken/blote voeten geen goed idee meer.
Slofjes van Melton, die hebben een elastische snoertje rond de enkels, en in veel kleuren te krijgen. Bijvoorbeeld: BlijBlij.com
Lekker laten staan op blote voeten, of met iets aan wat zoveel mogelijk lijkt op blote voeten. Schoentjes zijn pas iets voor een kindje dat echt goed los loopt, en dan nog zou ik het alleen doen als hij buiten loopt. Binnenshuis en op het gras zijn blote voeten veel fijner (en beter voor de ontwikkeling van de voet).
Je hebt voor de kleintjes speciale leren lopen schoentjes genaamd shoesme babyproof. Die gaan tot maat 23. Zijn zachte flexibele slofschoentjes voor kindjes in de leren lopen fase. Mij werd geadviseerd om na 6 weken goed los lopen dus met zo min mogelijk kruipmomenten om dan flexschoentjes te kopen. Ze is nu 16 mnd en loopt nu 7,5 mnd los en kan nu alle stevige harde zolen schoenen aan. Ze moet nu dus echt stevige stappers hebben Maar thuis loopt ze altijd op blote voeten. Dat is echt het beste.