zit te shaken !

Discussie in 'De lounge' gestart door Mila24, 7 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mila24

    Mila24 Fanatiek lid

    30 jun 2007
    2.199
    0
    0
    Antwerpen
    jeetje wat er net toch weer gebeurde!
    Onze boven buurjongens zijn volgens mij niet goed bij hun kop.
    Ze veroorzaken veel overlast en vananvond spande echt de kroon.
    EEn van die gasten hoorde ik de hele tijd al gillen en een meisje keihard janken.
    Ik hoorde duidelijk dat ze dus mishandelt werd.
    Op een gegeven moment gegil in de gang dus ik gooide de deur open en dat meisje had dus allemaal bloed in der gezicht.
    Ze durfde duidelijk niet met hem mee te lopen en ze kwam dus bij mij naar binnen.
    Ik deed snel me deur op slot en toen kwam hij natuurlijk bij mij naar boven en aan de deur rommelen.
    Ik ben nooit zo bang uitgevallen maar nu even wel want die gozer kwam dus bij mij naar binnen en pakte dus me tel af.
    Ik werd zo pissig en heb hem dus een duw naar buiten gegeven en dat meisje was dus bang om naar buiten te lopen.
    Uiteindelijk is ze dus wel gegaan omdat hij dus mijn huis wilde verbouwen.
    jezus wat ben ik geschrokken.
    Moet ik nu de politie bellen?
    Morgen direct naar de huisbazin, ze had ze al eens gewaarschuwd maar ik weet nu zeker dat ze er uit worden gezet.
    Het meisje is pas 19 en ik voel dus echt medelijden met haar omdat ze echt doodsbang is van hem.
    Pff moest het effe kwijt hoor!
     
  2. Ranjeewha18

    Ranjeewha18 Niet meer actief

    :confused:
    Ik kan me voorstellen dat je geschrokken bent...!
     
  3. Jucade

    Jucade VIP lid

    20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Wat n ontzettende KLOOTZAK! en eikel en weet ik t.. Tss belachelijk. Ik zou gewoon de politie bellen!
     
  4. Mila24

    Mila24 Fanatiek lid

    30 jun 2007
    2.199
    0
    0
    Antwerpen
    het ergste vindt ik dus dat hij bij me naar binnen kwam en mij ook liep te bedreigen.
    En als laatste moest hij nog even vertellen dat mijn moeder een rotte vis is (hij kent haar niet eens)
    Mijn man komt nu dus meteen naar huis van zijn werk (hj moest tot 4 uur eigenlijk) omdat ik nu dus bang ben om naar bed te gaan.
     
  5. djara

    djara Fanatiek lid

    12 apr 2005
    2.675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)
    politie bellen!
     
  6. speeters

    speeters Fanatiek lid

    26 nov 2006
    1.410
    0
    0
    België
    Idd, politie bellen! Je bewijst haar alleen maar een dienst!
     
  7. Lissie

    Lissie Lid

    10 mrt 2006
    60
    0
    0
    Huismoedertje
    Den-Haag
    Vind ik ook hoor!
     
  8. Mila24

    Mila24 Fanatiek lid

    30 jun 2007
    2.199
    0
    0
    Antwerpen
    Ik zei zelf ook dat ze de politie moest bellen maar ze is heel bang van hem (ik nu ook) .... als ik nu de politie bel dan ben ik bang dat hij het op haar afreageert.
    Ik wilde al heel graag verhuizen maar nu dus helemaal voel me nu niet eens veilig in me huis en heb wel een baby hier liggen.
     
  9. Amanthis

    Amanthis Fanatiek lid

    7 aug 2006
    2.015
    0
    0
    Politie bellen
     
  10. Lissie

    Lissie Lid

    10 mrt 2006
    60
    0
    0
    Huismoedertje
    Den-Haag
    Ahh jaa ik begrijp echt wat je bedoelt...Wat een vreselijke mensen heb je toch ook op deze wereld rond lopen:S:S Nou in iedergeval sterkte ermee!

    -x-
     
  11. erlida

    erlida Fanatiek lid

    2 okt 2006
    1.999
    0
    0
    meid bel de politie,ze hebben hier speciale beschermings programma's voor!
     
  12. CreaLinda

    CreaLinda Bekend lid

    31 mrt 2007
    918
    0
    0
    Juf
    Nootdorp
    Jeetje, ik snap helemaal dat je zit te shaken zeg!

    Hier helpt maar 1 ding tegen en dat is toch echt de politie bellen. Voor elk wissewasje. Dan komt er nl dossieropbouw en als het dan een aantal cm's dik is kunnen ze echt wat doen (zo werkt de bureaucratie in Nederland).
    Je bent nu bang voor hem, maar als je de politie niet belt weet hij dat je bang voor hem bent en dan kan hij dat gaan uitbuiten.

    Volgende keer gelijk bellen als je iemand hoort gillen.

    Sterkte ermee!

    Linda
     
  13. busybusy

    busybusy Fanatiek lid

    17 feb 2007
    1.543
    0
    0
    Ik zou ook gelijk de politie bellen. Als hij haar mishandeld is het huiselijk geweld en daar zijn ze tegenwoordig heel fel in (heb dit ooit zelf ook aan den lijve ondervonden).

    Ik snap dat je er goed van bent geschrokken, zeker omdat hij alleen niet het meisje bedreigde maar ook jou. Hoop dat je kleintje er niks van heeft meegekregen en dat je man snel thuis is gekomen.
     
  14. Mila24

    Mila24 Fanatiek lid

    30 jun 2007
    2.199
    0
    0
    Antwerpen
    Nou dames het was een heftige nacht!
    Mijn man is bij thuis komst gelijk door gerend naar de boven buurman en heeft hem een paar tikken gegeven ( heel stom maar hij was zo woest dat hij mij had lopen bedreigen) alleen het was niet de juiste maar zijn broer.
    De politie was snel te plaatse en hebben proces verbaal opgemaakt tegen die jongen die dus binnen wilde komen.
    Mijn man excuseerde zich dat hij in woede iemand had geslagen, maar de politie zei zelfs dat ze het zelfde zouden doen en dat het jammer was dat het niet de juiste jongen was.
    Gelukkig heeft de huisbazin ze vermorgen het huis uit gezet en vandaag worden alle sloten veranderd beneden zodat ze het gebouw niet meer in kunnen.
    Ik hoop dat dat meisje zo slim is om ook aangifte te doen tegen die gozer maar ja uit angst durven ze het vaak niet.
     
  15. missgwen

    missgwen Bekend lid

    23 apr 2007
    775
    16
    18
    aan het water
    hoi

    gelukkig dat hij het huis uit is gezet en ik hoop dat het meisje ook aangifte gaat doen tegen hem, en het je mag het niet goedkeuren wat je man heeft gedaan, maar ik kan me het wel voorstellen dat hij het heeft gedaan alleen jammer dat het de verkeerde was,
    (moest er wel om lachen dat hij de verkeerde had)
    maar ben blij dat de rust er weer is voor jullie
     
  16. Sann

    Sann VIP lid

    27 jan 2007
    16.307
    1
    38
    Brabant
    Fijn dat ze er uit gezet zijn.
    Wat ik me afvraag, hoe kwam hij toch bij je binnen? Je had de deur toch op slot gedaan?
     
  17. KanjerB

    KanjerB VIP lid

    24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    WoW ik denks dat ik me ook rot zou schrikken. Maar ik denk dat ik de politie niet zou durven te bellen. Maar aan de andere kant denk ik het mischien niet eens aan mijn man zou vertellen (of toch wel :rolleyes: ) Omdat ik gewoon zeker weet dat mijn man die gast dan echt inelkaar zou rammen. Omdat hij mijn huis zo binnenstapt en mij ook nog eens in mijn huis bedreigd.
     
  18. Mila24

    Mila24 Fanatiek lid

    30 jun 2007
    2.199
    0
    0
    Antwerpen
    Nou als het de goeie jongen was geweest die mijn man trof had hij hem ook bont en blauw geslagen maar ja die jongen die het geflikt heeft was er natuurlijk vandoor gegaan.
    Ik durfde de politie ook niet te bellen maar het was een goeie beslissing want ze weten nu wat er is en komen gelijk als er weer wat gebeurt.
     
  19. Mila24

    Mila24 Fanatiek lid

    30 jun 2007
    2.199
    0
    0
    Antwerpen
    @ Sann: Aangezien die gozer aan me deur stond te rommelen en ik bang was dat hij hem zou intrappen heb ik de deur zelf open gedaan.
    Achteraf dom ik had gelijk de politie moeten bellen voordat ik die deur open deed.
     
  20. morgaine

    morgaine Bekend lid

    22 sep 2006
    894
    0
    0
    Arnhem
    Bah naar zeg en helaas gaan van de 10 gevallen, er 9 weer terug naar zon kerel.
     

Deel Deze Pagina