Hij begint al iets eerder op school dus de rugzak heeft hij al en beker en broodtrommel krijgt hij van tantes. Maar dat is zeker altijd goed on te geven bij deze speciale leeftijd. Kapla hebben we inderdaad! Erg leuk!
Handig topic J speelt het liefst (of eigenlijk: alleen maar) met auto’s. Ik Word er soms helemaal simpel van haha. Dus dat hotweels-gebeuren ga ik me ook maar eens in verdiepen. Laatst heeft ie van ons handboeien gehad (€1 bij de big bazar) en hij is daar zo vreselijk blij mee! Zelfs nu, een maand later, loopt ie nog dagelijks met dat ding te zeulen. Hij loopt me een partij stoer te doen momenteel op de camping met dat ding haha. Ik heb deze dingen op de wensen-lijst staan;
Ik hoor iedereen over kapla. Is dat werkelijk zo leuk? Speelt jouw zoon daar echt mee zoals het is bedoeld, als in: dingen bouwen? Ik zie in mijn gedachte alleen maar houten plankjes door ons huis vliegen..
Nou thuis dus amper Maar op opvang wel heel veel. Maar onze oudste is ook heel rustig en braaf. Bij onze jongste zou ik exact die taferelen voor me zien
Ik zit te twijfelen tussen die hotwheel tafel of garage voor zijn verjaardag. Hij heeft een garage daar kan je geen baan aan vast maken Hier is ook een succes baan die je aan tafel kan vast maken Die bandenbaan wilt zoon graag. Die andere hebben we hier is ook succes Je hebt zoveel leuke dingen van hotwheels Amazon kan nog wel eens goedkoper zijn
Hier is het echt favoriet, al vanaf zijn verjaardag (in november...). Het leuke is dat je er avn alles mee kunt. je kunt er bouwwerken mee maken, maar je kunt het ook gebruiken als je met je kraan speelt. Mijn zoontje maakt de ene keer een weg voor zijn auto's, een andere keer maakt hij een huis. Ook mijn dochtertje van 1 speelt er graag mee. Dat is een echte wildebras, maar ik heb haar daarmee nog niet zien gooien Zij stopt een aantal plankjes in een tasje en sjouwt ermee door de kamer om het vervolgens op een ander plekje weer neer te leggen. Als wij kinderen te spelen krijgen, pakken ze van groot tot klein altijd de bak kapla (1-15 jaar!).
Mijn oudste maakte er complete gebouwen mee, echt super leuk! Mijn jongste gebruikte ze om richting de hoofden van de andere 2 kinderen te gooien. Minder leuk dus, hangt echt van het kind af volgens mij.
Haha ja dat zie ik die van mij dus ook doen, gooien! Maar ik heb al iets bedacht; ik ben lid vd speelotheek en ga binnenkort kapla huren. Dan kan ik kijken waarin dat gaat resulteren thuis.
Die van ons wordt bijna 4 en wil zó graag een hoog bed, dus we gaan voor hem kijken voor een hoogslaper en knappen daarbij heel zijn kamer op naar een stoere kleuter kamer. Van mijn vader zal hij waarschijnlijk weer kaarten krijgen voor Monkeytown en denk dat ik aan zijn andere opa en oma een Museumkaart voor hem vraag. We komen echt om in het speelgoed en weet nu soms al niet waar ik het laten moet.