Voor onze komende vakantie ben ik nog op zoek naar een paar goede strandlakens. Ik heb er onlangs een van de H&M gekocht in de sale, maar die blijkt nogal kwetsbaar te zijn (trekt er gauw halen/lussen aan als je blijft hangen met bv een knoop oid). Is het het kwalitatief waard om een duurdere te kopen??? Waar kopen jullie ze en hoe is de kwaliteit??
Ik heb 6 jaar geleden een groot strandlaken bij de hema gekocht. Deze wordt heel intensief gebruikt (2-3x per week) en hij is nog helemaal goed. Hiervoor ook eentje van de hema, zelfde verhaal. Helaas heb ik die op een campung in australie laten liggen
Ik heb een tijdje terug een strandlaken gekocht via de webshop "Zus en Zomer". Het is een hamamdoek en te gebruiken als oa handdoek, strandlaken of om je kindje lekker in te wikkelen. Het is gemaakt van stevig (absorberend) katoen. Ik vind m ideaal, want hij is lekker licht, stuk kleiner op te vouwen dan een badstoffen laken, droogt snel op en gaat niet rullen zoals ik met badstof nogal eens heb. Je hebt ze in verschillende maten en kleuren.
De Hema....dat ik daar niet opgekomen ben, haha! Wel fijn om te horen dat iedereen zo over de kwaliteit ervan te spreken is. Die hammamdoeken lijken me ook super. En niet duur. Ik denk dat ik er daar ook eentje ga bestellen! Thanx meiden!
Hema Wij hebben er 3 die al een jaar of 5 veel gebruikt worden en al in behoorlijk wat landen geweest zijn En nog steeds mooi en lekker dik