ik zou ook gewoon samen dat leuke fietsje geven Als je wilt kun je zelf nog iets kleins geven, maar dat zou ik dan ook met papa overleggen, dat hij dan ook iets kleins geeft. wel allebei op 1 lijn blijven, anders wordt 1 van de 2 toch specialer. Maar samen geven is niks geks aan, wij zijn sinds januari uit elkaar en we gaan met moederdag samen naar de dierentuin. Vindt ze alleen maar leuk, papa en mama eens samen. we eten ook regelmatig samen en dat vindt ze echt niet moeilijk.
Wij kunnen ook door een deur maar op het eerste jaar na toch apart wat gekocht. Smaak qua kado's en duurte is anders en we vinden het ook leuk om haar te zien spelen met wat ze krijgt. Wel gaan er regelmatig dingen over en weer en is ook geen probleem hier....
ja vind het gewoon lastig, omdat sam het meest bij mij is zal die fiets dan ook bij mij zijn, maar wat mij betreft kan die fiets in het weekend gewoon mee naar papa, waarop sam zijn papa zei dan kan ik net zogoed 2 fietsjes kopen, heeft ie ook een punt! misschien wel de fiets doen samen en dan ook allebei nog iets apart.