Tattoo ideen nodig, symbool voor 2 kindjes?

Discussie in 'De lounge' gestart door vanesje, 10 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vanesje

vanesje Fanatiek lid

17 jul 2006
    1.395
    0
    0
    Ik zit erover te denken om een tattoo te laten zetten (mijn eerste) om de geboorte van mijn 2 zoontjes te 'vieren en vereeuwigen'.

Maar wat is dan een mooie tattoo, ik wil geen grote tattoo met beide namen of zo maar meer een symbolisch iets en waar is een goede (niet zo'n pijnlijke plek)?

Iemand ideeen?

2. mamaria

mamaria Bekend lid

4 nov 2008
    510
    0
    0
    Iets in de stijl van Ying Yang?

3. Feddar34

Feddar34 Fanatiek lid

23 apr 2009
    1.106
    3
    38
    Kunstenaar en piercer
    Nijmegen
    Hey Vanesje,
    Als je iets orgineels wilt zou ik zowieso niet voor een yingyang gaan ( no offence mamaria).
    Ik kan je een paar dingen aanraden, aangezien ik zelf in een tattooshop heb gewerkt.
    De meeste mensen die hun eerste tattoo nemen denken daar lang over na maar willen meestal iets kleins. Meestal krijgen ze na een paar jaar spijt van de grote. Want uiteraad, hoe meer ruimte hoe meer details etc je kan toevoegen, ik zeg niet dat je voor een hele backpiece moet gaan hoor!! Maar hoe kleiner hoe beperkter.
    Qua ontwerp, ik zou denk ik iets in de tattoo verwerken wat je aan je kids doet denken.
    Voor ideeen kan ik je verwijzen naar www.bmezine.com . Daar heb je een enorme diverse tattoo galerie.
    Ik heb zelf een paar geleden de naam van mijn toekomstige kindje in sanskrit op mijn been getattooerd.
    Mocht je verder nog info willen of wat dan ook, ik ben vrij vaak aanwezig hier!

Succes met het ontwerp, ik ben benieuwd!!
    Liefs Faye

4. Tinkerbell81

Tinkerbell81 Fanatiek lid

20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    zou ook wel willen weten of er een of ander symbool is; ben nl al heeeeel lang op zoek en kan t niet echt vinden; denk dat ik iets van wat combinaties wil laten ontwerpen...(als ze dat doen bij een tattooshop)...en wil geen keltisch teken of chinees oid...
    @vanesje er is wel een keltisch teken wat staat voor moederliefde...(ff googelen) dan heb je em zo...
    maar in ieder geval ff wachten tot ik dus wat gevonden heb en geen Borstvoeding meer geef

5. Feddar34

Feddar34 Fanatiek lid

23 apr 2009
    1.106
    3
    38
    Kunstenaar en piercer
    Nijmegen
    @ tinkerbel81

Bij de meeste shops moet je betalen voor het ontwerpen van een design.
    Misschien heb je een creatieveling in je vrienden familiekring?
    Je kan natuurlijk zowieso altijd vrijblijvend advies vragen in een shop. Of aan mij hier haha.
    groetjes!

6. mamaria

mamaria Bekend lid

4 nov 2008
    510
    0
    0

Och meid, voel me niet aangesproken hoor. Was gewoon het eerste wat in me opkwam.

Wat bijzonder trouwens dat jij de naam van je kind al hebt laten tatoeƫren. Wat moet ik me er dan bij voorstellen? Is het een unisex naam of ???
    Heb je er toevallig een foto van? Ben erg benieuwd namelijk!

Deel Deze Pagina