T-shirt Tinkerbell, maat 110-116

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door raspberry, 29 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. raspberry

raspberry Niet meer actief

Gezocht voor onze oudste: een t-shirt met tinkerbell. Liefst roze en ze wil er geen knoopjes op, (ze is een beetje overgevoelig voor oneffenheden op kleding, heeft dus snel last van die knoopjes).
    Bij de Vogele hebben ze een witte, maar daar zaten dus knoopjes op. Omdat we morgen naar de nieuwe Tinkerbell-film gaan, zou ze 'm het liefste morgen al aan willen.... (tja). Dus: weet iemand een winkel waar ik vanmiddag al even zou kunnen slagen? :D

2. Fleuri

Fleuri Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.097
    0
    36
    NULL
    NULL
    Je zou bij de C&A kunnen kijken. Daar hebben ze sowieso Tinkerbell badkleding voor meisjes.

Op Marktplaats is ook veel te vinden. Gewoon even in de regio zoeken!

3. JNS25

JNS25 Niet meer actief

C&A, V&D, Name it?

4. raspberry

C&A en V&D beiden online niets te vinden, maar we gaan vanmiddag wel ff binnen kijken daar. Voor het geval dat :)
    Name-it weet ik niet of die hier zit, (Den Bosch).

5. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Ik keek ff op google en ik zag de winkel sissy boy en die zit ook in den bosch zag ik.

daar hebben ze dus tinkerbell t shirts

6. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Je zou even bij de Action kunnen kijken, bij onze Action hebben ze best veel spul van Disney.
    En ook bij Zeeman heb ik ooit een shirt van Tinkerbell gekocht!

7. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
  8. Linda86

Linda86 VIP lid

Ik weet niet waar ze het hebben hoor, maar de name-it zit wel in Den Bosch, vlakbij de C&A. als je vanaf daar naar de zeeman loopt, kom je er langs.

Wat je anders nog zou kunnen doen is een effen t-shirt kopen en er een applicatie opstrijken van Tinkerbell?

9. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ik zou ook zeggen bij de Zeeman, daar heb ik laatst ook een Tinkerbell pyama gekocht

10. raspberry

Bij Zeeman hier niets te krijgen. 't Is toch die van de Vogele geworden :)

De knoopjes bleken geen knoopjes maar diefstalbeveiliging te zijn :D Die is er uiteraard af :D

11. Bootsje

Bootsje Fanatiek lid

12 jul 2013
    1.228
    0
    36
    bij de h&m hebben ze ook tinkerbell shirts..

12. raspberry

Heb ik zowel online als in de winkel gisteren niet kunnen vinden. Leek me idd wel, dat ze dat zouden moeten hebben, maar hier dus blijkbaar al uitverkocht dan :(
    Maar goed, ze is toch voor het witte shirt gegaan ;)

Deel Deze Pagina