Hoi iedereen. Ik ben er vroeg bij, nu 11dpo, maar had al een best duidelijke test, zie foto's (met roze achtergrond binnen 5 min. Andere opgedroogd). Ik pas mijn banner pas aan na NOD, maar durfde me hier wel vast te melden. 😊 Ik vind het nog reuze spannend. Mede omdat het al een aantal keren mis is gegaan. Durf dus pas te genieten na de 12 weken echo. Uiteraard probeer ik van het goede uit te gaan, vandaar ook nu al dit bericht! 😉 We hebben al een hele tijd achter de rug, zijn nu 2 jaar bezig. In mei dit jaar geopereerd aan een cyste, die blijkbaar toch heel erg dwars lag! Precies voor mijn eileider. Daarna spontaan zwanger, maar met 9 weken een ma. Daarna zijn we (sinds oktober) geholpen d.m.v IUI. Uit onderzoeken bleek dat we prima zwanger kunnen raken, eerste zaadonderzoek was ondergemiddeld, 2e zaadonderzoek was goed. Vanwege de grote wens en lange weg wilden ze ons wel helpen. Nu bij de 2e IUI zijn we weer zwanger! Heel fijn, want mijn smoesjes op het werk (alleen werkgever weet het) zijn op. 😇
Van harte gefeliciteerd! Wat een hobbelig pad hebben jullie moeten bewandelen zeg! Ik wens jullie alle geluk van de wereld toe, een hele voorspoedige zwangerschap en natuurlijk straks een kerngezond kindje!
Dank voor de lieve reacties! 😘 Nu 12dpo en een kv 2v5 gedaan (heb nog zoveel testen liggen). 😇 Een foto na 5 min (roze achtergrond) en na 10 min.
Dank allemaal. Testen lopen mooi op, benieuwd hoe die van morgen is! Hieronder maandagochtend en woensdagochtend. 😉
Nog even trots mijn CB showen! Vandaag officieel NOD (15dpo). 😉 En de CB zegt 2-3. Joeeehoeee! 😆