Geloven jullie dit?

Discussie in 'De lounge' gestart door Devilschase, 8 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
  2. lalalindsay

lalalindsay VIP lid

19 jun 2007
    6.527
    489
    83
    idd brrr :( vind het maar akelig

3. MamaMarije

MamaMarije Niet meer actief

ik weet ook nooit zo goed wat ik hiermee aan moet...

Denk dan maar: ik heb er toch geen controle over, dus ik leg het naast me neer. Mocht de tijd komen dat de wereld vergaat, hoop ik dat mijn man en kindjes bij mij zijn en dat het snel voorbij is...

4. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    Ik vind het maar een warrig bericht. Alleen op basis van dit zal ik echt geen nachten wakker liggen.

5. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Waarom lees ik dit dan ook, ik ben al zo een scheiterd wbt 2012 en meer van dit soort apocolyps-achtige voorspellingen.Dit wordt weer naar dromen:(

6. Dani11

Dani11 Niet meer actief

Ik word hier wel echt bang van hoor...

7. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    ooit heeft een paronormaal iemand tegen mij gezegd dat we een nieuw tijdperk aangaan en dat nederland overstroomd wat moet je geloven geen idee maar er komen wel meer rare dingen helaas

8. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    ja.. dat had ik ook. Maja, valt niets tegen te doen.

9. lenka

lenka Bekend lid

13 aug 2009
    754
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als ik zeker wist dat dit waar was dan stopte ik met werken, deed ik al mijn geld was genieten de boodschap en geef ik mijn kids het jaar van hun leven, alhoewel het voor mijn jongste maar een half jaar op de wereld zou zijn.
    Ik hoop dan wel dat als de mensheid vergaat het pijnloos en snel zou zijn.

10. Berte

Berte VIP lid

24 feb 2011
    7.027
    3.840
    113
    Vrouw
    Thuis
    Ik denk niet dat het waar is, maar als het waar is kan ik er toch niets aan doen. Ik maak me liever druk over zaken die wel binnen mijn invloedssfeer liggen.

11. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Ik had ook iets gelezen over een planeet of een komeet die heet geloof ik Elenin. Deze staat in september en oktober heel dicht bij de aarde, en kan rond 11 september en 26 september voor zware aardbevingen, tsunamis etc zorgen. En dan in oktober ook nog een aantal datums. Hij stond ook dicht bij de aarde tijdens de beving in Chilli en Japan. Tja het is moeilijk te geloven. Het is natuurlijk bijna 2012 en Nostradamus had verspeld dat 2/3 van de wereld zou komen te overlijden. En ja dan is er nu ineens zo'n bericht waarin staat dat ook 2/3 overlijd... Daarom weet ik niet zeker of ik het wel geloof, mensen mogen graag nu dingen aanhalen en verzinnen inverband 2012.

Mijn collega is wel heel erg veel bezig met kometen en planeten etc. En het schijnt dat je Elenin niet kunt vinden op foto's etc, omdat Nasa dat weg gewerkt heeft. Weet ook niet of dat waar is. Maar hij vertelde van de week wel interesante dingen ( waar ik overigens wel 10 kleuren voor scheit...)

12. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    dat heb ik ook eens gehoord van iemand die paranormaal begaafd is.....
    diegene heeft al veel dingen in de toekomst voorspeld wat ook echt is gebeurd later... vind het ook maar eng.. volgensmij had ze het over zuid nederland die onder zou lopen.....

13. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    bij Gouda zou het water dan binnen komen. zijn heel veel paranormale mensen die dit zeggen

14. Tese

Tese Niet meer actief

Tja wat moet je geloven? Ik ben er wel bang voor hoor. Want je staat gewoon machteloos als het gebeurt. We zullen het wel zien denk ik maar. Je kan je er toch niet op voorbereiden helaas.

15. sweetlove80

sweetlove80 Fanatiek lid

8 jun 2011
    1.097
    398
    83
    Vrouw
    Noorden van Holland
    Ja eng heh er is een vrouw geweest, weet haar naam niet meer en ze is inmiddels in de jaren 90 overleden. Maar zij had de 2e wereldoorlog voorspeld wel op een andere maand maar wel het jaar. Ook heeft zij gezegd dat in 2012 Nederland van de landkaart wordt geveegd door een overstroming en dat in 2055 mensen geen eens weten waar Nederland ooit lag?????
    Klinkt misschien raar maar ik heb wel een noodppakket uitgebreid in huis je weet maar nooit..ben er wel van overtuigd dat als je tijd het is dan je dan niet kan vluchten

Zo die ene man ook hij moest een vlucht hebben die is neergestort op het laatste moment blaaste hij dit af door bepaalde omstandigheden het moment dat het vliegtuig neerstorte kreeg hij op een andere plek in de wereld een acute hartstilstand (oorzaak onbekend)

16. Tese

Tese Niet meer actief

17. Jel

Jel Niet meer actief

Ik denk dat we het allemaal maar op ons af moeten laten komen. Je gaat jezelf alleen maar bang maken met het idee dat de wereld misschien wel vergaat over een tijdje.

Laten we gewoon doorgaan met ons leven en proberen er wat van te maken. Als het gebeurd gebeurd het. Doe je niks tegen!

18. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Tja.. Vind het ook meteen eng, dus ben ff aan het browsen geslagen.. Er is een hele hype over niburu, maar als je verder zoekt vind je sites waarop aangegeven wordt dat er een aantal probleempjes zijn met deze theorie.. Die speciale stand van planeten vind elk jaar plaats.. Is niets speciaals aan, daarnaast zijn er vaker wisselingen van polen geweest, zonder grote problemen.. Sterrekundigen geven aan dat niburu niet bestaat..

Er staat zelfs een filmpje op internet dat moet lijken dat het van cnn afkomt, maar in dat filmpje staat jupiter totaal op de verkeerde plek en kloppen de verhoudingen ook voor geen meter, dat blijkt dus een hoax te zijn..

Je weet het nooit, er zweeft vanalles door de ruimte heen... Het is naief om te geloven dat we nooit geraakt worden..

Er is nu gewoon heel veeL te doen om dat voorspelling van nostradamus en de maya's.. Maar die zeggen dat de wereld veranderd en er staat nergens dat hij vergaat.. Kan net zo goed iets positiefs zijn..

Wij moeten gewon met zijn allen lekker gaan genieten van elke dag.. Je kunt morgen ook onder een bus komen..

19. sweetlove80

sweetlove80 Fanatiek lid

8 jun 2011
    1.097
    398
    83
    Vrouw
    Noorden van Holland
    En daarbij in de Bijbel staat dat niemand weet wanneer de dag des oordeels daar is...dus ook niet de persoon die beweert dat dat in 2012 is.
    Wij zijn geen God..wel ben ik ervan overtuigd dat er steeds meer rare bizarre en toch wel enge dingen gebeuren in de wereld.
    Al die opstanden in het midden oosten, rampen, financiele crisis, op plekken waar het nu zomer is sneeuwt het en waar het normaal sneeuwt schijnt de zon
    op de zuidpool is het normaal rond dit tijdstip vna het jaar ongeveer -23 graden het is daar nu plus 17

20. Moon28

Moon28 Niet meer actief

Haha hoe vaak is dit afgelopen jaren gezegd dat de wereld zou vergaan etc?! En nou ja, als het gebeurd kunnen we het niet tegenhouden.
    Heb hier echt niets van he ;)

Deel Deze Pagina