Hallo dames wanneer legde jullie jullie baby op het speelkleed met die bogen erboven zeg maar ? Groetjess
Volgens mij al vrij snel, had hij eens wat anders te zien dan de boxmobiel. Denk dat hij ongeveer 4 weken oud was, al vond hij alles toen nog maar 5 minuten leuk Ik zette het speelkleed met bogen ook wel eens in de box en dan haalde ik de boxmobiel even weg, als je de grond bv. nog te koud vind voor zo'n kleintje of als het veiliger is.
Uhm hier met 2/3 maanden ongeveer, daarvoor onder de boxmobiel. Wij hadden er altijd nog een kleed onder, zodat het niet koud was op de grond..
Hier met 3 maanden. Maar sinds hij zijn handjes echt weet te gebruiken (sinds een week of 2) heeft hij er ook pas echt lol in. Trekken!!!!!
Vanaf 2wk ongeveer op buik en rug. Dat speelkleed lag hier met bogen in box en ik heb muziekdoosje bovenop zelf gedaan. Denk dat tot maand 4 gebruikt daarna was niet meer interessant toen ze begon kruipen en staan etc. Ik heb erna gewoon grotere speelkleed gebruikt overaal zonder bogen
Weet niet meer precies, zodra ze ging omrollen en we haar regelmatig uit de box haalden. Ding is dus weinig gebruikt want ze rolde er toen vrij snel af en weg (we hadden een losse speelboog, die zetten we er vanaf week 1 regelmatig overheen omdat ze er al echt naar keek.)
3 maanden. Onze dochter heeft nogal temprament, dus toen ik dat ding had gekocht kon ze heerlijk haar energie kwijt! Ze wou niet eens meer in de box liggen, haha!
Wij ook vanaf een maand of 3. Sinds een maand is het echt een hit. Trekken, gillen, trappen tegen die bogen en lekker rollen.
Bijna meteen...op de bank, lekker bij me. Of op de grond waar ik bezig was. Ook om buikligging te oefenen.