Verjaardagsfeest omg den haag

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Baby09, 4 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Baby09

Baby09 Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.866
    15
    38
    Ons meisje is in de zomer jarig. Nu willen wij het graag in een buitenspeeltuin of iets vieren omdat het niet in huis past. Helaas is de speeltuin buvelio niet meer beschikbaar en dacht misschien hebben jullie nog wat leuke ideeën?

2. coon

coon Bekend lid

18 apr 2011
    931
    0
    0
    NULL
    NULL
    in het zuiderpark genoeg speeltuinen je moet dan alleen zelf alles mee nemen weet niet of je zo iets wilt of iets waar je spelen drinken eten eten incl heb

3. Baby09

Baby09 Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.866
    15
    38
    Ik vind het niet erg om zelf iets mee te nemen maar wil het wel graag gekoeld houden etc. Ik woon tegenover het zuiderpark ;) maar met mooi weer is het al snel super druk. Dus wil eigenlijk iets huren. Heb ook al nagedacht over een bonnen speeltuin maar dat word te duur.

4. coon

coon Bekend lid

18 apr 2011
    931
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja daar heb je gelijk in dat het heel druk word met mooi weer .wij wonen er ook tegen over.
    ik kan zo snel niks bedenken of vinden op internet van leuke speeltuinen wij moeten ze zelf ook nog gaan ontdekken.
    zal eens aan me buurvrouw vragen of zij nog wat leuks weet di eheeft ene wat ouder kindje ze verteld wel vaak dat er in het wateringse veld een leuke speeltuin zit

5. Ik4kids

Ik4kids Lid

11 dec 2012
    39
    0
    0
    NULL
    NULL
    Speeltuin de kinderster in Wateringen? Daar kun je ook reserveren voor groepen.

6. Baby09

Baby09 Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.866
    15
    38
    Oh echt? Dan ga ik vanmiddag even bellen!

@coon wat grappig! Aan welke kant woon jij?

7. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.809
    4.192
    113
    Dit is bijna naast mijn huis en zo een ontzettend leuke speeltuin.
    heb alleen nog nooit gehoord dat je kunt reserveren. Ze beschikken echter wel over een koelkast voor de vrijwilligers, weet niet of je daar gebruik van mag maken (tegen betaling)
    Anders heb je er nog een in berkel en roodenrijs, heel groot. Maar kan even niet meer op de naam komen :-S

8. coon

coon Bekend lid

18 apr 2011
    931
    0
    0
    NULL
    NULL
    we wonen aan de kant van het oude ado stadion

9. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008