Ons meisje is in de zomer jarig. Nu willen wij het graag in een buitenspeeltuin of iets vieren omdat het niet in huis past. Helaas is de speeltuin buvelio niet meer beschikbaar en dacht misschien hebben jullie nog wat leuke ideeën?
in het zuiderpark genoeg speeltuinen je moet dan alleen zelf alles mee nemen weet niet of je zo iets wilt of iets waar je spelen drinken eten eten incl heb
Ik vind het niet erg om zelf iets mee te nemen maar wil het wel graag gekoeld houden etc. Ik woon tegenover het zuiderpark maar met mooi weer is het al snel super druk. Dus wil eigenlijk iets huren. Heb ook al nagedacht over een bonnen speeltuin maar dat word te duur.
ja daar heb je gelijk in dat het heel druk word met mooi weer .wij wonen er ook tegen over. ik kan zo snel niks bedenken of vinden op internet van leuke speeltuinen wij moeten ze zelf ook nog gaan ontdekken. zal eens aan me buurvrouw vragen of zij nog wat leuks weet di eheeft ene wat ouder kindje ze verteld wel vaak dat er in het wateringse veld een leuke speeltuin zit
Dit is bijna naast mijn huis en zo een ontzettend leuke speeltuin. heb alleen nog nooit gehoord dat je kunt reserveren. Ze beschikken echter wel over een koelkast voor de vrijwilligers, weet niet of je daar gebruik van mag maken (tegen betaling) Anders heb je er nog een in berkel en roodenrijs, heel groot. Maar kan even niet meer op de naam komen :-S