Zo geschrokken

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door moontje2008, 17 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Eefje zat in ons vakantiehuisje in de kinderstoel, ze was klaar met eten en we zetten haar op de grond en ze valt zo om, dus ze wil wegrennen en valt zo weer om, het leek net alsof ze niet meer kon lopen.

Dus mijn vtiend pakt haar op en zegt dat ze haar been gebroken heeft of haar knie... Eef is geboren met een knieluxatie en mijn hart zat in mijn strot alle angst van twee jaar terug kwam weer terug.. Niet weer haar knie..

Dus wij in paniek, eef totaal niet dus ik zeg zet haar neer en mevrouw rent gewon weg en begint weer op de bank te springen...

Achteraf denk ik dat ze niet lekker in haar kinderstoeltje heefy gezeten (beetje goedkoop krap ding) en dat haar voetje/beentje in slaap was gevallen... Zou dat kunnen? Ze zat er een beetje opgepropt in.

Mijn vriend en ik hebben in elk geval even samen een traantje gelaten, hoe lang het ook terug is, het zal altijd een zorg blijven.

Ze heeft nu trouwens nergens meer last van en net buiten in de speeltuin continu een heuvel beklommen en weet afgerend.

2. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Ik denk dat je gelijk hebt en dat haar beentje gewoon sliep. Logisch dat je dan omvalt. ;)
    Als je je toch zorgen maakt, bel dan gewoon morgen ff je HA om je gerust te laten stellen! Is niks raars aan en als het jou/jullie helpt: gewoon ff bellen :)

*knuffel*

3. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Ze was ook niet aan het huilen of zo.. Ze had meer zoiets van wat doen pa en ma idioot en het duurde maar een paar seconden..

Ik heb zelf ook regelmatig dat mijn been slaapt, is een familiekwaaltje..

4. Porsche

Porsche Niet meer actief

ik denk idd ook dat dr been slaapt onze zoon krijgt dat als hij bij ons op de nek zit. maar eer je daar achter bent

maar ik kan me zo goed voorstellen dat je er een traantje om gelaten hebt

5. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Oei, dat klinkt, zeker in jullie situatie, even heel heftig!

6. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Ik heb dat zelf eens gehad.

Ik was toen 3 jaar. Ik kan het me nog herinneren omdat ik het zo eng vond.

Ik stond op van de bank en ik zakte gewoon gelijk weer door mijn benen. Weer opstaan en weer door mijn benen.

Waarschijnlijk ook op mijn benen gezeten waardoor ze sliepen.

Kan me helemaal voorstellen dat je je rot schrikt.

7. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Er zitten van die harde punten aan de zijkanten van de stoel, ik denk dat ze daar met haar benen op heeft gehangen omdat het beenplankje zo hoog zat, hoe meer ik er naar kijk hoe meer ik het meer een stoeltje vind voor als ze een jaar of zo zijn..

8. Huismus

Huismus Fanatiek lid

5 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Ped. Med.
    Zuid-Holland
    Kan me voorstellen dat je bent geschrokken.

Ik zie dat je in verwachting bent, gefeliciteerd!

9. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Dank je wel! Is natuurlijk ook niet zo bevordelijk voor mijn emoties...

Deel Deze Pagina