pleister op het oog, help hoe

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door brenda1976, 19 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brenda1976

brenda1976 Niet meer actief

#1 brenda1976, 19 apr 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 19 apr 2011
    mijn zoon krijg pleisters voor zijn luie oog.
    Nu heeft hij die er sneller af dan ik ze erop geplakt heeft, ik heb zelf al met pleister gelopen.
    Maar wie heeft de tip dat hij hem laat zitten.
    gr brendaq

2. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Poeh...lastig! Ik zou het zo niet weten... Heeft hij ook een brilletje? Misschien anders de sticker op het brilletje plakken ofzo?
    Vigo moet zijn oog ook afplakken, maar hij laat hem vanaf dag 1 wel zitten na uitleg van ons. Maargoed, Vigo is wel wat ouder natuurlijk. Misschien kan je uitleggen dat zijn oogje een beetje ziekjes is ofzo? En dat hij door de sticker weer langzaam beter wordt? Geen flauw idee of hij het zal begrijpen, maar het is het proberen waard? Bij Vigo hielp dit wel :)

3. brenda1976

hoihoi
    Hij heeft nog geen brilletje.
    Hij is van zijn luie oog van -2.75 naar -1 gegaan.
    Hij zou normaal een bril krijgen, maar omdat hij zelf al z;on grote correctie heeft gemaakt, willen ze eerst met stickers proberen.

Hij is "verliefd" op daisy, juf van de opvang. Ik heb vandaag de sticker meegegeven met verzoek om het op te plakken en heel goed er op te reageren.

We hopen dat dit helpt. Het is maar 3 x 3 uur pw. Maar wil niet dat het een gevecht wordt.

Hij is net 2, maar hij begrijp al wel heel veel, ga anders eens proberen met hem er over te praten.
    brenda

4. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Haha... eens zien of Daisy jullie ventje zo ver kan krijgen... ;)

5. brenda1976

nou het is daisy voor en daisy na. Mijn man mocht de luier niet verschonen, we moesten daisy bellen en die moest het komen doen hahaha
    dus wie weet hahaha

Deel Deze Pagina