Wie o wie is er een kei in het zoeken naar jurken? Binnenkort heb ik een bruiloft en daar gaat iedereen "over the top" gekleed naartoe, dus nu ben ik op zoek naar zo'n soort jurk: Bekijk bijlage 363826 Iemand enig idee waar ik moet zoeken?
Bij asos.com, en dan zou je nog een tule rok kunnen kopen voor eronder. ASOS | ASOS Skater Dress in Lace With 3/4 Length Sleeves at ASOS
Jurk rood - Voor haar - BODYFLIRT - bonprix.nl Watnp vind je van deze dan ? In het vakje kun je kleur kiezen en dan kun je Hem in het zwart bekijken
Thanks meiden! Lief dat jullie zo'n moeite voor mij doen! Alleen zit DE jurk er nog niet tussen helaas.... ik ben bang dat ik ook een beetje te veeleisend ben, want nou heb ik eenmaal de jurk in gedachten die ik in mijn eerste berichtje liet zien, en dan wil ik hem eigenlijk exact zo hebben maar ja, vind die maar eens...
Haha lastig is dat, je kunt haar (claire vinkesteijn) ook op Facebook een bericht sturen of via twitter, wie weet geeft ze antwoord. Heb je wel meteen de bron van de jurk.
Lees net op haar twitter, dat haar vriendin sue moodie het heeft gemaakt, en dat die ook orders aanneemt
Thanks! Ben even gaan google-en en die Sue heeft een eigen kledinglijn. Is wel voor kinderen, maar zijn inderdaad allemaal van dat soort jurken. Ben alleen bang dat de prijs torenhoog zal zijn om er eentje custom made te laten maken