Hallo, Wie heeft er ook een bugaboo en heeft er een hoes in nu het zo warm is? Onze zoon zweet namelijk behoorlijk nu met dit warme weer in de wandelwagen, dus lijkt me een hoes geen overbodige luxe. Heb al een handdoek er in gelegd, maar dat is ook niet erg handig en nog warm. Wie heeft er een oplossing, goed idee? Kan evt. zelf ook wel wat maken, zit dan alleen te dubben over welke stof ik zal gebruiken... Ben benieuwd naar reacties!
Misschien een andere tip: wij hebben een zomerkap erbij gekocht. In deze kap zitten een paar lekkere 'tochtgaatjes'. Ik heb het gevoel dat het erg veel scheelt met de warmte. Bugaboo Cameleon Breezy Canvas zonnekap - Euro39,95 : Babycare.nl Razendsnelle levering Heerlijk voor die kleine!
Oke,is een idee,maar toch blijft het warm voor de rug en achterhoofd zeg maar... Heb het liefst toch een hoes denk ik. Ik heb nog even gegoogled en vond een hoes van Koeka, iemand ervaring hiermee?
Wij hebben voor in het autostoeltje zo'n antizweetmatje van aerosleep gekocht (geloof 12 a 13 Euro) en dat helpt wel. Volgens mij kun je dat ook wel in het wagentje leggen en er bestaan geloof ik ook zulk soort matjes speciaal voor in de kinderwagen.
Ik heb de voetenzak uit elkaar geritst... Dus alleen de onderkant/ achterkant zit er in. Is lekker zacht. Heb niet het idee dat het te warm is overigens, is van fleece.
Ze hebben speciale zomerhoezen van een mooie badstof van KOEKA! Heerlijk ding en hij past perfect. En dan idd nog die breezy zonnekap erbij, mijn meisje zit/ligt heerlijk zonder te zweten.
Je hebt deze idd ook speciaal voor de kinderwagen. Ademt en neemt zweet op. Las dat iemand het kindje op een helft van de voetenzak liet zitten, maar dat is juist wel warm voor een kindje. Fleece houdt warmte vast en ademt een heel stuk minder waardoor het kan gaan broeien. Maar als je kindje er geen last van heeft kan het geen kwaad hoor, maar voor kindjes die snel zweten is het geen aanrader.
Hier zweet ze ook enorm in maxi cosi en in de wandelwagen. Wij hebben ook een voetenzak van fleece, maar daar zweet ze echt enorm in. We hebben in de maxi cosi een hydrofiele luier achter haar gelegd, en in de wandelwagen een lekkere handdoek. Neemt lekker het zweet op
Heb je er niet speciaal eentje van bugaboo? Bugaboo Seat Liner Zand | Kinderwagens | Baby-Dump Deze geloof ik
Ja klopt die heb je ook nog. Is nieuw sinds april dit jaar. Je kunt hem voor de cameleon en de bee gebruiken. Is gemaakt van Bamboe.
Wij hebben ook het antizweetmatje van aerosleep in het autozitje. Die haal ik er dan altijd uit en doe ik in de wandelwagen. Helpt perfect.
wij hebben de badstof hoes van KOEKA. Ideaal ding, past perfect en is makkelijk uit te wassen. Het is een stuk cooler als de binnenkant van de voetenzak, daar zat mijn mannetje al snel behoorlijk op te zweten!
Bedankt voor jullie reacties. Heb nu een hoes voor het aankleedkussen er om heen gedaan, kan dan alleen niet de riempjes vastmaken. Niet echt veilig dus.... Ga morgen de hoes van KOEKA bestellen, lijkt me de meest ideale optie!