Hallo, Hoop dat jullie even tijd hebben om dit te lezen. Maar in 1 woord ik word gek van haar! Noem even een paar voorbeelden om te laten zien hoe ze zich met onz gezin bezig houd. Was met een vriendin even een avond een kroegje pakken. Nou kwam mijn schoonvader een dag na mijn avondje kroegje langs. Die vrouw achter de bar kent mijn schoonvader en zij dat ik geweest was. Geen probleem toch?Volgende dag met vaderdag krijg ik te horen waarom ben jij zo stiekem naar de kroeg geweest(mijn man weet er van) en waarom praatte jij met een jongen(mijn collega die was daar ook) Ik had nooit verwacht dat jij naar de kroeg zal gaan. Je bent al zo moe en dan ga je naar de kroeg(Ja hallo overdag hele dag met 2 kids en in de avond en nacht ben ik aan het werk) mag ik ook vrije tijd? Mijn jongen was gisteren erg ziek 40 graden koorts. had een infectie aan de longen.Volgende dag mijn jongen was al om 6 uur wakker en wilde graag spelen vliegen en voelde zich kip lekker Dus wij willen graag naar mijn ouders in het vakantie park opzoeken. Belt me schoonmoeder mijn man op.beetje recept loos vind ik dit tegen over jullie zoon.ik wil dat jullie niet meer bellen naar mij.Ik vind het gewoon niet kunnen.en hangt op. Waarom? Mijn schoonvader is aan het straten met mijn man. Ik nog snel om een boodschap naar de winkel. hoor ik later als ik terug kom van mijn man. Zei hij tegen hem...ik vind het niet kunnen dat jou vrouw zomaar weg gaat.ze hoort hier thuis te blijven om ons koffie te geven en ander drinken.(dacht bij me zelf je mankeert toch niks aan je handjes? had trouwens alles klaar gezet. Wat moet ik hier nou mee aan? Ze wonen 7 straten veder en mijn man wil echt in dit dorp blijven wonen ben als de dood voor haar. Het begon al goed... Ik raakte zwanger omdat ik een anderen pil nam. Ze zei tegen mij. Trut waarom maak jij het leven zuur van mijn zoon... Morgen wil ik vitrage kopen zo dat ze hier niet naar binnen kan kijken.of ik wel thuis ben.
ow my god dit is wel heel erg! weet er niet veel op te zeggen maar dit kan toch echt niet! ik zou het van niemand pikken zoiets. maar vind wel dat je man ook wat ervan moet zeggen. Als mijn schoonmoeder dit zou doen of schoonvader of wie dan ook dan gooi ik ze me huis uit en wilde ze niet meer zien.
Sterkte meid! Is niet leuk zo! Maar ik zou als ik jou was gewoon eens je schoonmoeder aanspreken op haar gedrag....
dat is het probleem mijn man is ze bang om ze kwijt te raken. en ik zie hoe moeilijk hij het er mee heeft. hij zegt ja het is me moeder en ik dacht dat ze altijd mij een voorbeeld was.maar helaas
mijn schoon moeder wilt altijd haar gelijk hebben En ik heb niet om het grof te zeggen zo grote bek. en ben snel plat gepraat....
hee meid! zoooo ik dacht dat ik al een aparte schoonfam heb, maar de jouwe maakt het echt bont! misschien dat jij zo niet inelkaar zit, maar ik zou er toch eens wat van zeggen.. of tegen je man en vooral tegen je Schoonouders.. bleh.. Vooral als ze zou zeggen dat je het leven zuur maakt van haar zoon.. nou daaag.. die komt er niet meer in.. Kom voor je eigen op. je bent geen slaafje ofzo!! bleh.. succes ermee liefs x
misschien heeft ze het nog moeilijk mee dat haar zoon weg is en dat zei het ziet alsof jij hem hebt ingepikt veel moeders hebben dat..zie dat bij een vriend van ons. mss is het onbewust. Als je met haar gaat praten en vraagt wat haar stoort of dwars zit mss is er dan een oplossing
Verschrikkelijk! Ik zou van niemand zoiets pikken. Haar een keer flink de waarheid zeggen lijkt mij het beste. En als ze daar ook niet tegen kan zou ik ze niet meer hoeven te zien. Dan gaat vriendlief maar lekker alleen daar op visite maar in mijn huis zouden ze niet meer welkom zijn.
vind ik heel erg Maar zat al voor emotie's Woonde nog thuis en zo.En dacht nou als ik he tegen me schoonouders zeg.val ik warme armen die me willen helpen.niet dus
Vind je schoonouders maar aparte typetjes maar bij dit zat ik echt even zo Had schoonpa nog een keer mogen herhalen en dan recht in mn gezicht. Eens kijken wat ie daarna nog te vertellen zou hebben. Als ik heel eerlijk mag zijn, vind je man redelijk matig reageren. Je zou wel wat meer steun van hem kunnen verwachten. Ik bedoel, waar is ie banger voor..dat ie zijn mama kwijtraakt of dat jij op een dag spuugzat je spullen pakt en er vandoor gaat? Sorry hoor, vind ze maar een apart stel.
zo denkt zij ook of dat ik haar zoon heb afgepakt. maar ik vind het niet netjes dat ze zo met mij om gaat. In haar ogen ben ik een(*****) Hollander En zij een goede fries.
Meisje bijt van je eigen af hoor! Als jij zo over je laat lopen dan zullen ze ook over je blijven lopen. En het wordt er echt niet leuker op! Praat er ook over met je man en vertel hem dat dit je heel hoog zit en dat je verwacht dat hij jou steunt hier in. Jij maakt zelf wel even uit hoe of wat je doet. En als je schoonpa verwacht dat er een koffie vrouw is als hij daar werkt brengt hij zn eigen slaa...euh...vrouw maar mee!
Pfff laat ze lekker een tijdmachine bouwen, kunnen ze terug als holbewoners. Mijn Hemel, wat een achterlijkheid zeg
zei net tegen mijn man. Ik moest ven mij hart luchten bij de meiden op ZP. Wil je het lezen wat hun schrijven...Zoals dat jij mij meer steun kan geven.Zij met alle recept dat je hart moet luchten maar wil je alsjeblief nu even me moeder ophouden Mijn ouders hebben dus ruzie gehad met mijn schoonouders omdat hun mij helemaal over stuur hebben gemaakt met mijn zwangerschap.Mijn vader heb ik aan de lijn gehad en zij sorry lieverd ik kan nu zo weinig voor je doen en we zijn ook op vakantie tot volgende week zaterdag.... ik ben verhuisd voor mijn man van den haag naar een plaatsje in friesland.Ik heb hier geen vriendinnen,heb wel een vriendin gehad maar in dit dorp is het zo.Als je wat vertelt iemand in vertrouwen volgende dag weet heel het dorp het.zucht...
kon het maar dat we van lichaam konden wisselen voor een paar weken dan ging ik ff lekker te keer voor je tegen dr