HELP, al 5 dagen diarree maar niet ziek?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Annemiek25, 3 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annemiek25

Annemiek25 Actief lid

4 jun 2007
    224
    0
    0
    mama
    Dordrecht
    Mijn dochtertje heeft sinds donderdag na elke voeding ontzettende diaree. Ze kan gewoon niks eten. Heeft geen zin want het komt er toch weer uit. Het is echt zielig want volgens mij heeft ze wel honger en ze doet ook niet ziek. Is vrolijk en speelt ook gewoon. Wil ook eten. Ik snap het niet. Wat moet ik nou? Haar nu wel of geen eten geven? En hoelang mag zoiets duren?

2. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    zijn het geen tandjes?
    Enneh goed in de gaten houden dat ze neit uitdroogt hoor. Drinkt ze wel goed?

3. MamaDenise

MamaDenise Fanatiek lid

21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    Door het weer?
    daar kan het heel goed door komen namelijk.
    Kindjes reageren daar toch sneller op.
    Affijn,ik merk het ook aan mezelf :)

4. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Hm, hier ook al een manneke wat diarree heeft, niet zo heel heftig, anders had ik de ha wel gebeld. Maar toch gaat het nog niet over, en dit is al de derde dag. Hij heeft wel honger, eet ook wel goed.
    Ik geef hem banaan als fruit, en verder gewoon maar z'n flesjes en z'n groente.
    Ik blijf ff meelezen.

5. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    ik zou zeker eten aan blijven bieden, er zal gerust wel iets van voeding blijven hangen. en misschien ors geven om uitdroging te voorkomen.

6. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Keano heeft ook een week lang diaree gehad, waarschijnlijk van het warme weer. Toch eten aan blijven bieden, en zorg dat ze genoeg drinkt kleine kindje drogen snel uit!
    Sterkte!

Liefs, misspuma

7. Annemiek25

Annemiek25 Actief lid

4 jun 2007
    224
    0
    0
    mama
    Dordrecht
    Bedankt voor de reacties, het wordt al wat minder dus het zal de warmte wel zijn geweest.

8. mamavanukkie

mamavanukkie Fanatiek lid

2 jul 2008
    3.253
    16
    38
    Brabant
    hier nog een met diarree. gisteren vier waterdunne luiers gehad. gelukkig eet ie verder wel goed. ze hebben het soms maar slecht met dit weer.

9. Grassprietje

Grassprietje Fanatiek lid

3 dec 2006
    2.328
    0
    0
    tukkerland
    Wat herkenbaar! Marit heeft 2 weken diarree gehad en was ook niet ziek! Heb meerdere malen bj de Ha gezeten...Die heeft geadviseerd even gen melk producten te gebruiken ivm een mogelijke lactose intollerantie..Google even en je zult begrijpen wat ik bedoel...We hebben 3 weken lang alleen maar spul op soya basis gegeven (dus de melk en toetjes enzo) en dit ging goed!

overigens is er ook een kies doorgekomen, maar goed even over gaan op soya kan absoluut geen kwaad..Dan heeft de darmflora even tijd om te herstellen zodat de darmvlokken even rustkrijgen...

Deel Deze Pagina