Wat gaven jullie voor de 4e verjaardag van jullie kind? Mijn dochter wilt alleen maar playdoh.. Ik ben verder ook erg inspiratieloos omdat het heel vaak voorkomt dat ik iets koop en er niet naar omgekeken word.
Mijn zoontje is gisteren 4 geworden en heeft een step gekregen, groot succes. Verder heeft hij veel puzzels gekregen, een paar speelgoeddraken en dino's en natuurlijk leuke schoolspullen, zoals een rugzak van iets waar ze dol op zijn (hier dus dino's), broodtrommel en beker (leuke broodtrommels kun je bijvoorbeeld laten maken bij Welkom | tutteleminka) en een vriendenboekje. Tiptoi is ook erg leuk, en een categorietje 'hoger' qua voorleesboekjes (Dolfje Weerlwolfje of zo).
Tja, als ze graag Play-doh wil, waarmee koop je daar dan niet iets moois van? Verder geen tips, er is ook weinig dat onze dochter kan boeien, dus ik vind het ook altijd een gedoetje om een cadeautje te bedenken.
Een step, een fiets, skeelers, mooie beker en lunchtrommel en tas voor school, playmobil, tiptoi, knutselspullen, gezelschapsspellen.
☺️ ik weet t 4e verjaardagskado al, een barbie huis van ons, ze is nu al dol op barbies Dus ik denk veel barbiespullen van familie en vrienden Play doh zijn best veel variaties in, als ze daar dol op is waarom niet, beter veel van iets als veel verschillend waar niet naar omgekeken wordt Thja en verder zal ik dan richting knutselspulllen neigen
hier een meisje dat een step krijgt en een mega mindy pak en masker. haar tante heeft ze overhaald om een echt konijn, een wit dat Elsa zal heten... als ze klei leuk vind is kinetic sand mss iets voor haar. dat is en soort zand dat kleeft en kun je dus figuurtjes in maken maar als je het oppakt loopt het wel door de vingers. heel speciaal om aanteraken, ben er zelf ook mee in de weer geweest
Ik heb toevallig van het weekend het lijstje voor mijn zoontje gemaakt. Veel spelletjes, moeilijkere puzzels, een paraplu, paw patrol dingen.
Mijn dochter wordt over 2 weken 4 en wij geven haar de startset van tiptoi. Verder staan op haar lijstje wat uitbreidingen hierop, mini loco, schrijfkaarten, leren veters strikken, spelletjes (mens-erger-je-niet, letterkwartet), uitbreidingen van mini-loco. Momenteel is ze heel erg van het verkleden. Van mijn schoonmoeder krijgt ze een Elsa jurk met sleep en bijpassende kroon etc. Knutselen vind ze ook erg leuk. Dus ze krijgt oa ook een punniksetje, beados kralen, blaasstiften. Verder nog een K3 dansmat en een zilveren armbandje.
Uiteraard hebben we ook playdoh gekocht hoor haha! 😁 vind het alleen zo sneu als haar zusje een kado krijgt wat 10x meer heeft gekost dan wat ze zelf krijg ( ze zijn 6 dagen na elkaar jarig 😉 ) Ik ben uiteindelijk geslaagd met zo'n magisch zand set (ben even de naam kwijt) , play doh met paardjes en een karaoke paal van K3.. Bedankt allemaal voor het meedenken!