Waterpokken tussen de beentjes

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Jebb, 4 mrt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jebb

Jebb Niet meer actief

Onze dochter van drie heeft waterpokken. Ze heeft dr echt totaal geen last van, maar... tussen dr beentjes is het een slachtveld. Echt NIET normaal. We hebben nu een zinkzalf van de h.a. wat het moet verlichten.
    Heb alles geprobeerd, op de wc, spoelen, luier, in bad. Maar zodra ze al de drang krijgt om te plassen gaat ze gillen dat het zo'n pijn doet!!

Ik vind het zo zielig. :(
    Buiten het moeten plassen is ze vrolijk aan het zingen en dansen.

2. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.162
    23.240
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Och sneu! Had mij dochter ook paar weken geleden. Krijsen van de pijn en telkens zeggen: schone luier aan! Als ze had geplast. Goed dichtsmeren met zinkzal, dat hielp hier. Waren ook een paar gaan ontsteken, die zijn nu na 4 weken eindelijk weg. Sterkte!

3. Emama

Emama Bekend lid

13 jun 2016
    792
    118
    43
    ik heb bij mijn kleine pas geleden inoli paarse babybadolie gebruikt en tegelijk washandje met havermout in bad gedaan met elastiek erom en vaak knijpen en na het badje had ik een ander washandje ook gevuld met havermout en goed doordrenkt met water en zoveel mogelijk uitgeknepen en daarna oplaten drogen in de handdoek niet afvegen met handdoek en in het begin vsm waterpokken lotion van de ha had ook pokken op billen en plasser maar volgens mij door dit te doen geen last gehad en snel over

na het badje deed ik wel afspoelen met lauwwater en daarna met andere washand met schoon water doordrenkt uitknijpen en niet meer afspoelen en laten drogen deed dit omdat ik bang was voor infectie deed t voor t slapen en schone pyjama iedere avond en gewassen op 60 graden piyama en beddengoed zo hygiënisch mogelijk om kans op infectie te verkleinen

hier gelukkig geen infectie gehad

sterkte

Deel Deze Pagina