Wat trekt daar toch zo in he.... hier staat hij ook op het lijstje. ik negeer hem ook volkomen. 1x zo stom geweest in zo een furreal friends beest te trappen. Nooit naar omgekeken
Oudste zou heel graag een hond willen, dus denk dat het daar vandaan komt. Maar goed, het is toch heel anders dan een echte hond en ik denk dat de lol er snel vanaf is. Ik twijfel nog wel over de hatchimal voor de jongste. Als ze hem in maart nog steeds leuk vindt wil ik hem wel voor haar kopen. Nu koestert ze al haar knuffels en deze dan zeker wel denk ik. En dit is wel 30 euro goedkoper dan de Zoomer
Goed zakmes is idd wel een idee. Hier ook een klusser, maar daar heeft ie al best veel dingen voor. Hebben een hele werktafel in de woonkamer die hij deelt met zijn vader Eigen boormachine vind ik ook wel een leuke
We overwegen nu circusstelten (van die dingen die helemaal aan je voet vast zitten). Hij is daar helemaal wild van vanuit zijn circusles
Ai, dat had ik niet moeten laten zien! De rolschaatsen en lego zijn ineens niet interessant meer (maar goed die nog niet aangeschaft waren). Ik kende ze niet, maar het ziet er wel schattig uit. Ga er nog even over nadenken. Ik hoef niet te betalen, dat scheelt
Dat klinkt als een heel gaaf cadeau! Zo'n eenwieler lijkt me trouwens ook leuk! Ik had er vroeger zelf ook eentje en vond dat helemaal geweldig .
Abbo op een tijdschrift (Technisch) Lego Meccano Spel Cluedo Maak je eigen robot Spel tijdbom K'nexx Make-over van zijn slaapkamer Doe het zelf globe - landen kleuren Tiptoi
Heeft mijn zoontje heel veel meegespeeld toen hij jonger was, maar nu hij 9 is kijkt hij er eigenlijk al niet meer naar om. Verschilt natuurlijk per kind, maar wilde het toch even aangeven.
Dat wil ie ook absoluut hebben, maar ga ik niet voor hem kopen Vind het te duur en te 'statisch'. Zoon heeft veel energie en daar helpt dat ding absoluut niet bij. Zijn er nu in elk geval over uit dat hij een eenwieler krijgt. En voor de grootouders hebben we ook al verschillende kadootjes verzonnen. Nu sinterklaas nog Kapla hebben we al inderdaad, vindt hij soms nog wel leuk. Vooral in combi met de knikkerbaan.
Wil mijn oudste ook graag, maar kan vragen wat hij wil, maar dat ga ik niet voor hem kopen. Te gevaarlijk en ook veel te duur.
Mijn oudste krijgt met kerst een 3Doodler startersset, met navulling. Die doos is nu 35 euro bij de Hema. Jongste krijgt een hatchimal ei maar dat vindt jouw zoon niets denk ik zoekresultaten van: "3doodler" - HEMA