We gaan dit jaar niet op vakantie maar willen wel dagjes uit wat is leuk voor een jongetje van 2 dierentuin willen we heen naar wat nog meer?
Oranje Stad is super, ook met warm weer, tis binnen, maar dan is het echt heerlijk rustig. Dippie Doe, voor ik verder ga... welke provincie zoek je Das wel handig!
plaswijck in Rotterdam is leuk! Kinderboerderij is leuk, kunnen ze de dieren aaien vind mijn zoontje helemaal geweldig.
Als het slecht weer is zou je nog naar het Nijntje museum in Utrecht kunnen gaan. Voor volwassenen lijkt het niet zoveel, maar voor kinderen is het genoeg. Heb daar keertje onderzoekje gedaan of het leuk is voor kinderen, dus even rondgevraagd onder de ouders. Vanaf 1,5-2 jaar wordt het echt leuk voor kinderen gaven de ouders aan, vermaken zich daar blijkbaar erg goed. Misschien leuk als je kindje tenminste iets met Nijntje heeft. Maar dit weet ik dus niet uit ervaring met eigen kinderen, maar gewoon wat me verteld is. Geloof wel dat er ook nog een ruimte was om te knutselen.
Ik wilde ook het Nijntjemuseum zeggen. Verder naar een kindertheatervoorstelling, strand/zee, bos, kinderboerderij (blijft toch leuk), de dierentuin, Avifauna is ook gaaf.