zo beroerd

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door -, 9 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

    Ik voel me echt vreselijk.Ik ben alleen maar aan het kotsen en hou bijna niks meer binnen. Eerst tabletten gekregen van Emesafene en nu dus de zetpillen. Maar helaas werkt het biede niet. Terwijl het bij mijn vorige zwangerschap wel goed werkte.
    Maar goed laten we hopen dat het weer over gaat. Alleen het is erg vermoeiend als je nog een kleine hebt rond struinen. Dus als zij slaapt ligt ik ook vaak op 1 oor
     
  2. lieke

    lieke VIP lid

    7 sep 2005
    5.586
    61
    48
    balen zeg meid , let goed op jezelf en inderdaad als je kleine rust dan rust je zelf ook maar ff uit.
    succes ... liek..
     
  3. Niet meer actief

    dank je wel. Ik moet het idd goed in de gaten houden van de vk ivm uitdrogen maar zover is het gelukkig nog niet hoor. Ik let heel goed op en drink steeds een slokje dan gaat het wel maar een half glas in 1 keer gaat niet goed.
     
  4. deborah

    deborah Actief lid

    2 dec 2005
    348
    0
    0
    wat vervelend, sterkte
     
  5. lisacar

    lisacar Actief lid

    Bij mij helpt het erg goed om regelamtig kleine hapjes te eten en veel water. Lauw water schijnt nog beter te zijn. Is wat zachter voor je maag. Wel vervelend hoor!

    Sterkte ermee!
     
  6. PamEnMarcel

    PamEnMarcel Actief lid

    Wat vervelend meid... Ik heb ook 4 weken alleen maar over zitten geven, was ook flink afgevallen, dus ik leef echt met je mee. Klinkt misschien vreemd, maar bij mij hielp tandenpoetsen en pepermunt snoepjes...

    Heel veel sterkte!
    Pamela
     
  7. Niet meer actief

    idd ik eet dus ook pepermuntjes en cola wil ook nog iets helpen vreemd genoeg. Koud water drink ik idd niet alleen lauw water. bedankt meiden
     
  8. pim

    pim Fanatiek lid

    22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Ik had je al een poosje gemist op het forum.
    Ik hoop dat je je snel beter voelt!

    Pim
     
  9. celientje

    celientje Actief lid

    9 nov 2005
    382
    0
    0
    nu nog thuisblijfmoeder
    almere
    He meis wat vervelend ! Ik hoop dat het snel weer beter met je gaat, hou jezelf goed in de gaten !!

    groetjes
    celiene
     
  10. Senna

    Senna Fanatiek lid

    8 dec 2005
    2.560
    0
    0
    aaah wat vervelend zeg!!! emesafene helpt mij ook niet echt, het enigste wat ik wel doe met die pillen is water binnenhouden.. maar mijn eten niet hoor! van tandenpoetsen moest ik juist enorm kokhalsen en daarna dus weer overgeven, hielp bij mij dus niet...

    regelmatig leven schijnt te werken.. maarja doe ook al dik twee maanden mijn best en veel vooruitgang zie ik niet. :)
    ik hoop voor jou dat het wel gauw over is!! want zo schiet er echt van genieten ook bij in!
    als je wakker bent heeel langzaam een banaantje opeten.. en daarna nog een kwartier twintig minuten wachten met uit bed gaan. dat hielp mij wel.
     
  11. Niet meer actief

    Ja idd regelmatig leven en toegeven aan je moeheid. Maar met een rond struinende kleine is dat niet altijd haalbaar.
     
  12. Paula28

    Paula28 Actief lid

    10 nov 2005
    242
    1
    0
    Mama
    Ah vervelend meid!
    Ik heb het zel fook gehad, en slikte allerlei medicatie maar niks hielp!! (zie mijn andere topics)
    Nu is het opeens over..maar er moet wel wat in mijn maag zitten anders word ik wel misselijk, dus dat hou ik goed in de gaten.

    Ik heb het nu eigenlijk alleen nog als ik druk in de weer ben geweest of in de auto heb gezeten dan gata alles er weer uit...

    Maar weet hoe je je voelt en das echt *** helemaal met een kleine erbij...

    Goed voor jezelf zorgen!

    Liefs Paula
     
  13. Jenny

    Jenny Fanatiek lid

    14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    Echt vervelend, ik heb het ook gehad en het is nu sinds een week over. Ik werd er gek van. Nu kan ik weer eten, maar blijf afvallen!
    Veel sterkte, hopelijk voel je je snel weer beter.
    Liefs jenny
     
  14. Mirjanne

    Mirjanne Bekend lid

    2 jan 2006
    554
    1
    18
    Sterkte!! Ik kan je weinig tips geven, heb niet zoveel last van misselijkheid.. Hoop dat het snel weer wat rustiger is in je maagje..
     
  15. Ellen1973

    Ellen1973 Actief lid

    22 sep 2005
    253
    0
    0
    reclasseringswerker
    Bergschenhoek
    Da's knap klote he, zo beroerd zijn. Sinds ik iets homeopathisch heb gekregen van de vk (niet Nux maar echt iets op mijn persoon gericht), gaat het een stuk beter. Kun je de kleine onderbrengen op een creche of bij een oppas zodat je ff kan rusten?

    heel veel sterkte!!!!!
     
  16. Gina

    Gina Fanatiek lid

    20 dec 2005
    1.755
    0
    0
    Veel sterkte gewenst.
    Ik hoop dat je je snel wat beter voelt.
    Gina
     
  17. Niet meer actief

    heb nu nieuwe medicijnen gehad zetpillen en die moet ik 3 maal daags gebruiken.En ik moet zeggen dat ik vandaag een redelijke goede dag heb gelukkig.
     
  18. Gina

    Gina Fanatiek lid

    20 dec 2005
    1.755
    0
    0
    Hopelijk gaat het dan nu de goede kant op...
    Sterkte!
    Gina
     
  19. Niet meer actief

    ik hoop het ook ik geniet dus maar mooi van deze goede dag hihi,
     
  20. Gina

    Gina Fanatiek lid

    20 dec 2005
    1.755
    0
    0
    Ja elke goede dag is meegenomen!
    Gina
     

Deel Deze Pagina