Man en vrouw willen liever terug broer en zus zijn | TV Olen Oooooh what the f? Dit MOET een hoax zijn....
Ik zag het net ook voorbij komen op fb, pff kan me dat gewoon niet voorstellen en dat die familie er ook zo achter staat echt belachelijk!
O het is ook een hoax denk ik. Kijk die Amerikaanse verkeersborden op de achtergrond maar en check de link vd foto...
Gezien de andere stukken op deze site, denk ik dat dit een "satire site" is idd. Vond het al idd heel erg schokkend...bah.
De gedachte alleen al, gatver. (Doet mij trouwens denken over dat verhaal in Australië, waar dit wel was gebeurd.)
Mag dat dan in België, incest? Overigens is de zin Beide ouders waren zeven maand geleden buitengewoon trots toen hun kinderen elkaar leken gevonden te hebben [...] geen correct Nederlands (het moet 'maanden' zijn, zeven is immers meervoud). Vraag me af of dit wel echt is...
Lieve schatten, kijk nu eens verder dan je neus lang is. Als bij dit ene artikel al niet duidelijk is dat het satire betreft, dan zouden de koppen van de andere artikelen dat toch wel duidelijk moeten maken. Oh nee, het staat op internet... Dan is het natuurlijk waar.
Het is idd een foto in Amerika, maar de jongen en meisje lijken wel veel op elkaar. Ze zullen wel echt broer en zus zijn. Je hoort of leest wel eens gekkere verhalen, ik zou er niet vreemd van opkijken als er vast ergens zoiets wel waar gebeurd is.
Inderdaad. Als je even moeite doet om verder te kijken (omschrijving van de site bijvoorbeeld. Kleine moeite) dan zie je dat het gewoon nep is allemaal.