Goede boxershorts voor mijn mannetje

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Sabrina25, 25 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sabrina25

Sabrina25 Fanatiek lid

1 sep 2010
    1.368
    0
    0
    geen
    Rotterdam
    Hallo Dames,

Weten jullie waar ik goede boxershorts kan halen. Maat 98/104. Maar wil ook weer niet de hoofdprijs betalen.

Ik zoek boxers die een zacht bovenrandje hebben. Of van stof hoe je het ook noemt. Je hebt ook wel die elastieke randen maar die vindt ik toch iets te scherp. Hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel. Ik zal even op zoek gaan naar een foto van wat ik ongeveer bedoel.

2. Sabrina25

Sabrina25 Fanatiek lid

1 sep 2010
    1.368
    0
    0
    geen
    Rotterdam
    zit net even te googelen maar zie alleen maar met die harde banden of heb ik het nou mis.
    Of ben ik nou echt een muts dat ik me druk maak om die harde band. Het lijkt mij niet lekker zitten voor hem ( strak) en dat het snijdt.

3. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    Bij de action hebben zekinderboxers (Ziki) die van een soort microvezel stofje zijn.
    MIjn zoontje vind ze erg fijn en ze hebben geen elastiek rand die jij bedoelt 2,79 voor 2 stuks eloof ik

4. Sabrina25

Sabrina25 Fanatiek lid

1 sep 2010
    1.368
    0
    0
    geen
    Rotterdam
    Oke dank je. Ik zal eens daar kijken hoe ik ze vind.

Alleen je zegt wel microvezel. Het liefst wil ik echt katoen. Wat een zeikerd he ben ik hahahaha. Bijv die bjorn borg boxer. Maar dan zonder die harde rand, als jullie begrijpen wat ik bedoel.

5. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Ik heb laatst witte boxershorts met zachte elastieken (onder de stof) rand gescoord bij de Zeeman. Waren niet duur.
    En bij de Action hebben ze hele zachte naadloze boxershorts, weet alleen niet vanaf welke maat en wat de prijs is.

6. Sabrina25

Sabrina25 Fanatiek lid

1 sep 2010
    1.368
    0
    0
    geen
    Rotterdam
    Als het maar katoen is en niet zo'n harde rand heeft. Super....

Ik ga morgen of woensdag gelijk kijken bij de action en zeeman.

7. theangels

theangels Bekend lid

20 jul 2008
    751
    0
    0
    lerares
    Alkmaar
    Hier alleen maar boxers van de HEMA. Wel met zo'n rand maar het knelt totaal neit bij mijn zoontje. Ik ben er heel tevreden over.

8. mona23

mona23 Niet meer actief

bij prenatal heb je die ook, ik heb er een setje van voor mijn zoon. Wel best prijzig vond ik voor een onderbroek en hemdje

9. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.158
    35.818
    113
    Ik was eerst ook op zoek naar boxers zonder elastieken rand, maar ik heb nu die van de hema en die zitten heel goed bij hem. Zeker niet te strak, terwijl hij zeker niet de dunste is haha.

10. Bri

Bri Niet meer actief

Dit is ook mijn ervaring.

11. Janneke21

Janneke21 Fanatiek lid

25 jul 2008
    1.945
    0
    0
    Kinderopvang en studerend
    Jayro is heeeel blij met z'n boxers van de Action.. gewoon helemaal katoen met prints.. cars, spiderman, bob de bouwer.. etc.. Volgens mij zijn de randen gewoon zacht?? Ze knellen in ieder geval totaal niet en het is wel een stevig mannetje hehe ;)
    Bij de C&A hadden ze dezelfde modellen maar dan iets stijlvoller ;) Ach het gaat mij om Jayro, verder zien toch weinig mensen z'n boxers :D

12. Sabrina25

Sabrina25 Fanatiek lid

1 sep 2010
    1.368
    0
    0
    geen
    Rotterdam
    Ik ga morgen de stad in en kijken. /Bedankt voor de tips en zal laten weten wat mijn keuze is geworden... hahaha. Wat een zeikmoeder ben ik...

13. fontana

fontana Fanatiek lid

1 jan 2010
    1.288
    0
    0
    zoekende.. maatschappelijk werk of jongerenwerk.
    ergens in t Noorden.
    ik heb ze gehaald bij de zeeman en de wibra. Prima kwaliteit. Sem vind t lekker zitten.

14. Sabrina25

Sabrina25 Fanatiek lid

1 sep 2010
    1.368
    0
    0
    geen
    Rotterdam
    Ik heb 4 boxershortjes bij de zeeman gekocht. Dat waren precies degene die ik bedoelde, met zo'n zacht bandje.

super... Thanks dames...

Deel Deze Pagina