wie o wie weet zo een recept? ik heb op internet verschillende recepten geprobeerd. 8xkopjes warm water+ 1Xkopje dreft en 4 theelepels glycerine(te koop bij etos) maar het is niet zo stevig genoeg geworden. hoe maken jullie dat water?
Ik koop ook gewoon bellenblaas in de winkel. Wat ik wel eens gelezen heb is met dreft en wat suiker, maar zelf nog nooit geprobeerd.
hahaha dankewel dames. ik vind het met suiker ook niet stevig genoeg is. naar action dan. ga ik mijn tijd niet verspillen.
Laten jullie de Kids ook binnen bellen blazen? Mijn dochter is er ook gek op, maar kan nogal knoeien....
Goedkoopste afwasmiddel uit de supermarkt (25%), beetje water erbij (75%) en klaar Werkt echt super goed!
Echt niet, afgezien van het knoeien, weet je wel wat voor vreselijke vlekken de bellen zelf kunnen veroorzaken? Alleen buiten dus hier.
nee hoor, buiten, met dit shit weer wil mijn jongen buiten bellenblazen met zijn zwaard waarmee hij giga grote bellen kan maken.
Koop het hier gewoon kant en klaar, bij Action of Zeeman Ook hier wordt alleen buiten geblazen hoor, zoontje is nogal ruw met de bellenblaas in het bakje doen dus niet eens het blazen zelf geeft hier het geknoei, haha..
Levert hier bellen op die direct knappen. Met bellenblaas uit zo'n grote fles veeeel meer bellen, groter en steviger!
Nee natuurlijk niet! Dat geeft lekkere vlekken op alles. Het is supergeconcentreerd sop, dus aub buiten. Ze mogen het van mij ook niet in de tuin doen als ik de was buiten heb hangen. Zelfs daar krijg je kringen in. En dat knoeien is echt niet leuk nee. De kleintjes hebben altijd een heel sopspoor op de kleren. Ik probeer ze aan te leren dat ze hun potje neer zetten en dan indopen.
Buiten de vlekken om; op laminaat word het spekglad. Hier ook de grote flessen van de action. Ideaal. Jut en jul nemen altijd bellenblaas mee naar buiten als ze gaan spelen. Het vliegt erdoor hier
Hier buiten of in de badkamer bellen blazen. Naar mijn idee lukte het vroeger wel om zelf bellenblaas sop te maken en nu lukt het me echt niet meer