Vanochtend een aanrijding gehad met een fietser. Pfff.... voel me zo schuldig... Ik heb haar werkelijk niet zien aankomen. Ineens klapte ze tegen de zijkant van mijn auto aan. Ze viel met name op haar zitvlak volgens mij. Politie erbij, ambulance erbij. Het is gelukkig allemaal niet heel hard gegaan. Maar dan nog. Voel me echt rot. Ik hoop maar dat het meevalt en dat ze niets heeft gebroken. Heb haar telefoonnummer gekregen van de agent. Dan kan ik haar vanavond of morgen even bellen om uiteraard te informeren hoe het gaat, maar ook om het schadeformulier in te vullen. Het lijkt me gepast om dan iets mee te nemen? Ik ben niet van de bloemen. Megaduur en ze moet er nog voor zorgen ook. Wat is nu geschikt om te kopen?
Toch bloemen. Jij bent er misschien niet van, maar veel andere mensen wel haha. Ik vind bloemen echt het meest passend voor een 'sorry' gelegenheid.
Sterkte. Ik heb gister een fietser aangereden. Hij heeft gelukkig alleen zijn schouder gekneusd. Wij hebben het schade formulier al ingevuld voor hij naar het ziekenhuis ging. Wel nog even contact daarna gehad hoe het ging, maar ik ga verder niks kopen.
Toen mijn vriend werd aangereden, kregen wij een bloemetje van de tegenpartij. Toen mijn opa werd aangereden, kwam de tegenpartij op bezoek in het ziekenhuis met een fruitmand. Ik zou afhankelijk van het letsel voor 1 van deze 2 opties gaan.
Super attent, toen ik als kind was aangereden kwam hij ook een paar dagen later op bezoek. Ik vond dat toen heel erg netjes. Hij nam een bloemetje mee voor mijn moeder. Bosje bloemen, fruitmandje kan ook goed ( maar fruit is ook duur).
Ik ben als kind (ik was 8) aangereden en die persoon kwam bloemen brengen en voor mij een grote zak snoep met een knuffeltje erbij, ik vond dat heel aardig Ik zou dus ook een bloemetje geven, de zorg ervoor valt reuze mee toch? Gewoon in een vaas zetten en een keer water verversen…
Is denk ik ook afhankelijk van de leeftijd van de fietser. Een puber zal misschien minder blij worden van een bosje bloemen, maar bij een volwassene zou ik daar wel voor gaan. Ik zelf word wel gelukkig van bloemen
Maar niemand zal zeggen als je met een bloemetje voor de deur staat. Nou ja echt te gek voor woorden zeg, die stond gewoon met een bos bloemen voor de deur… snoep en chocolade is niet echt meer van deze tijd vind ik om te geven. Wijn ook niet, zeker niet bij een jong iemand. Bloemen zijn eigenlijk altijd goed om attent over te komen.
Ik zou een fruitmandje doen oid, als je dat klein houdt, dan is dat niets duurder dan een bloemetje. Ik heb liever bloemen in de tuin dan in huis persoonlijk en word er niet blij van als ik ze krijg. Zal ik uiteraard niet zeggen, maar er zijn dus echt wel meer mensen die dat hebben. Fruitmandje (evt gecombineerd met nootjes ofzo) is denk ik altijd goed en past ook bij de situatie vind ik. Maar, op zich gaat het meer om het gebaar dan wat je geeft, bloemen zijn wat dat betreft natuurlijk altijd goed. Ik geef meer mijn mening over wat ik zelf liever zou krijgen en daarom misschien ook sneller zou geven.
Zou een bosje bloemen doen, stel dat het meevalt kom je met een fruitmand aan. Gaat om het gebaar vooral.
Hopelijk valt het mee. De meeste zijn blij met bloemen. ( kan er zelf ook niks mee) Chocolade zou ik blij mee zijn, zakje thee. Maar goed daar kunnen misschien weer niks mee. Maar goed ik zou ook niks verwachten. Het gaat om het gebaar.