Philips hue of andere gadgets?

Discussie in 'De lounge' gestart door Fridadepida, 26 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fridadepida

Fridadepida Actief lid

3 jan 2016
    387
    90
    28
    Wij gaan binnenkort een nieuw huis bouwen. Welke gadgets hebben jullie in huis, hoe bevallen ze en in hoeverre zou je ze aanbevelen?

2. Anan

Anan Fanatiek lid

10 mei 2013
    3.030
    2.388
    113
    Leuk! Ben zelf niet zo van de gadgets, maar kan wel zegen dat ik superblij ben met onze waterontharder, inloopkast, vloerverwarming en alle leuke gadgets in de keuken!

3. Fridadepida

Fridadepida Actief lid

3 jan 2016
    387
    90
    28
    Waterontharder??
    En welke gadgets heb je in de keuken? Die moeten we namelijk ook nog uitkiezen

4. Eline88

Eline88 Niet meer actief

Ik vind de philips hue wel een aanrader. Iedere avond kies ik een ander kleurtje. Verder zou ik sonos aanraden voor muziek. En mijn man is dolblij met onze deurbel met camera en spraakfunctie. Ik vind het wat onnodig.

5. Anan

Anan Fanatiek lid

10 mei 2013
    3.030
    2.388
    113
    We wonen in een kalkrijk gebied en de waterontharder die wij hebben filtert al het kalk eruit, nooit meer kalkaanslag op kranen en tegels en in apparatuur. Halleluja! Daarnaast ook zachtere huid en minder zeep ed nodig.
    In keuken hebben wij iig: inductie, no frost vriezer, grote koelkast met hydrola (waarin groente echt langer vers blijft!), zelfreinigende oven en quooker met ingebouwde zeeppomp 😬

Ih en een robotstofZuiger die elke nacht zijn rondje maakt 😀

6. Anan

Anan Fanatiek lid

10 mei 2013
    3.030
    2.388
    113
    Oh en mijn vriend zegt net dat hij erg blij is dat we op elke verdieping utp aansluitingen hebben zodat we geen problemen met WiFi enzo hebben. Daarnaast wisten we waar we tv op de slaapkamer wilden dus daar hebben we direct op juiste hoogte een stopcontact laten plaatsen zodat je geen kabels ziet.

7. Mupke10

Mupke10 Actief lid

20 jun 2011
    136
    8
    18
    NULL
    twente
    Waterontharder! Scheelt zoveel poetswerk.

8. Sylva

Sylva VIP lid

23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    Wij hebben hier thuis ook Philips Hue en ik vind het echt een aanrader. In het begin was ik niet zo enthousiast maar m'n vriend wel. Nu we ze bijna twee maanden in huis hebben vind ik ze echt fijn omdat je ze precies zo kunt instellen hoe je zelf wilt.

Verder hebben we ook nog Google Home, maar die werkt nog niet helemaal lekker omdat dit de Amerikaanse versie is. Vriendlief kon niet wachten omdat het nog wel even duurt voor hij in Nederland uit komt. Geluid uit het dingetje is overigens wel prima.

9. Fridadepida

Fridadepida Actief lid

3 jan 2016
    387
    90
    28
    Ga die waterontharder eens bekijken, zou ik nooit aan gedacht hebbrn. Philips hue en sonos staan al op t lijstje! O

10. tessa321

tessa321 Fanatiek lid

13 feb 2013
    1.050
    178
    63
    Gelderland
    Vloerverwarming
    Zonnepanelen
    Wtw pijp(warmte terug win pijp)
    Quooker
    Inductie
    Biofresh koelkast, groene fruit en vlees blijft echt lang goed
    Vriezer met nofrost functie
    Combi magnetron met crisp en stoom functie
    Ruime inloopdouche
    Zonneboiler
    Vaatwasser met besteklade (geen ongeordende bak in de onderste korf waar borden en pannen ook nog bij moeten)
    Kast onder de trap en kast in de kamer

11. Fridadepida

Fridadepida Actief lid

3 jan 2016
    387
    90
    28
    Warmte win pijn ga ik ook eens opzoeken! Vaatwasser met besteklade is voor mij echt een no-go, gaan wel voor een xl vaatwasser!

12. pandavliegen

pandavliegen Fanatiek lid

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    vloerverwarming
    vaatwasser (XL) met licht binnenin en een bestekla (ideaal is dat zeg! Had het niet verwacht, hij kan er ook uit en zat ook een korfje bij, maar nooit meer zo een korfje!) en een timer geprojecteerd op de vloer :D
    stoomoven
    inductie
    KlikAanKlikUit (om je lampen en electrische apparaten op afstand mee te bedienen)
    zowel boven als beneden UTP aansluitingen
    USB stopcontacten naast de gewone
    VEEL stopcontacten
    SONOS (muziek)
    Lightswing voor boven de keuken tafel (afhaneklijk van de hoeveelheid eters draaien we de tafel of klappen hem uit en met die swing hangen de lampen altijd recht boven tafel :)).

13. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Denk dat het tegenwoordig altijd zo gemaakt wordt, maar voor elk apparaat een aparte stop/schakelaar. En nog een paar extra waar je zo bij kan ;)
    Wij hebben een oud huis met maar 3 groepen in de keuken en dat is even puzzelen en heel irritant ;)

14. Babypink

Babypink Lid

14 jun 2015
    93
    1
    8
    NULL
    NULL
    Heel veel stopcontacten
    Sonos
    Vriezer met no frost
    Inductie kookplaat
    Lampjes in de muur naast te trap met bewegingssensor (ideaal! In het donker, bij beweging, gaan de lampjes aan, zo hoef je niet altijd het grote licht aan te doen. Wel in de muur plaatsen en niet in de trap zelf, want dan schijnen ze recht in je ogen)
    Vloerverwarming
    Klik aan/klik uit

Deel Deze Pagina