Phil en Teds en dreumes op KDV?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by bunchy, Apr 24, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. bunchy

bunchy VIP lid

Aug 21, 2009
    6,673
    515
    113
    Hoi,
    Ik vraag me af..
    We hebben de vibe met cocon. Op de dagen dat de oudste naar KDV gaat, hoe gebruik e dan de wagen voor de jongste baby??
    En bij oudste gebruikte ik de bugaboobak voor in de box. Daar lag hij de eerste weken heerlijk in te slapen. Kan dit ook met de cocon? Of bak bugaboo hier toch maar apart voor bewaren?

Dank voor het meedenken?

2. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

Apr 13, 2008
    23,132
    8,867
    113
    Je kunt je kindje toch ook gewoon in de box laten slapen zonder kinderwagenbak? Of anders boven in zijn/haar bedje? Maar de cocoon is een babynestje als ik het goed begrijpt? Ik heb een andere, maar die kan ook gewoon in de box... Ik vind het alleen een beetje te 'nauw' om haar echt iedere keer in te slapen te leggen. Hier dus gewoon los in de box of boven in de wieg.

3. Storm

Storm Niet meer actief

Wil ook prima in de cocoon. Daar sliep mijn zoontje ook heerlijk in en je pakt hem als een tas uit de wagen en zet je hem zo in de box (of bed). Wil prima hoor.

4. bunchy

bunchy VIP lid

Aug 21, 2009
    6,673
    515
    113
    En wat doe je als je aleen met baby op pad gaat?
    Duoset eraf halen?

5. Storm

Storm Niet meer actief

Ja, meestal wel. Zeker als die er nog boven staat.
    Alleen als ik mijn oudste ging ophalen van het kdv dan liet ik hem er natuurlijk wel op. Zag je veel mensen kijken met zo'n denkwolkje: huh, lege kinderwagen?? Moest ik altijd wel lachen. Maar sinds de jongste ook kan zitten en het duozitje onder zit, laat ik die er meestal gewoon opzitten.

6. debby82

debby82 VIP lid

Nov 18, 2008
    25,903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ik liep gewoon met mijn zoontje in de wagen met duoset erop en hij sliep dan in de cocoon. Maar mensen keken wel raar. Dachten dat ik met een lege wagen liep.

En mijn zoontje heeft de eerste 4 maanden continu in die cocoon geslapen of in mijn armen. Hij vond het heerlijk! Met ruimte om zich heen wilde hij niet slapen.

Share This Page