Ben heel benieuwd. Wie hier op het forum, die huisdieren heeft, de volgende vraag: Mogen jouw huisdieren op het bed slapen? Ik heb twee cavaliertjes, die dus op mijn slaapkamer slapen. Soms op het bed maar in loop van de nacht gaan ze vaak toch in de mand in de slaapkamer slapen. Maar goed... daar krijg ik ook vaak commentaar over. Vanwege de hygiene, dominatieproblemen etc. (van dominantieproblemen is bij een cavalier sowieso bijna geen sprake, mijn bed verschoon ik gewoon wat vaker) Maar goed ben benieuwd naar de poll
Nee! Vind het niet vies of wat als het wel zou gebeuren, maar ons bed is ons bed en niet van ons en de huisdieren Hond en kat blijven 's nachts ook gewoon beneden dus probleem is er ook verder niet eigenlijk (en de hond altijd alleen beneden trouwens).
Daisy mag niet bij ons slapen ,aar wel op de zaterdag ff in ons bed stoeien! dan verschoon ik toch de boel en mag ze ff gezellig met het hele gezin in 1 bed! moet af en toe kunnen hoor! slapen gaat niet, mevr wil de ruimte dus doe je zelf geen oog dicht.... (ze schopt je gewoon aan de kant...)
Wij hebben geen huisdieren omdat mijn vriend allergisch is. Maar als ik ze zou hebben mogen ze absoluut niet in me bed of op me bed. Zelfs liever niet boven komen. Vind haren, vlooien of teken heel vies en naar idee.
Ik heb op anders gestemd. Voor we kinderen hadden, lag de hond altijd op het voeteneind. Nu we wel kinderen hebben, die ook graag bij ons in bed slapen, mag het niet meer. De hond heeft hier trouwens geen problemen mee gehad, met die omschakeling.
Heb 2 honden en die mogen niet boven komen. Ze slapen altijd in de gang en heb geen zin om als ik thuis kom een hond op m'n bed aan te treffen vind ik niet echt fris. De enige keer dat ze boven komen is als ik ze onder de douche ga wassen. Hier hebben ze een hekel aan dus ze gaan ook echt niet uit hun eigen naar boven. Bij mijn ouders thuis mochten de honden altijd wel boven op zondag ochtend als we met z'n allen wat langer in bed bleven. De hond die ze nu hebben slaapt ook boven omdat die gaat spoken als die alleen beneden is (is een oud half doof en half blind beestje) maar als die bij ons logeert blijft die gewoon beneden bij onze 2 honden. Wil hem echt niet boven hebben.
Nee, onze hond komt absoluut niet bij ons op bed.. Ik vind het vies (sorry, beest haart vreselijk) en madame komt het liefst bovenop je liggen ipv naast je dus slapen zal niks worden dan Plus we hebben zwarte vloerbedekking boven, dus daar wil haar sowieso niet hebben.
2 katermannen, en die slapen altijd heerlijk bij ons op bed! bovenop het dekbed ergens over/langs onze benen en voeten. En als ik voor mijn werk een weekend weg ben en ik slaap in een hotel, dan wordt ik gewoon wakker van dat ik 'iets mis'
Nee dat mag absoluut niet. Ze mag niet eens boven komen. Ons bed is van ons, ik lig ook niet in haar mand Ik vind het ook niet fris, maar daarnaast vind ik het belangrijk dat ze altijd onder ons staat. Ook al is ze absoluut niet dominant. Het is gewoon lekker duidelijk
Nee! We hebben 2 katten. Die haren komen echt overal en dat vind ik vies/vervelend. De bank stofzuig ik vrijwel dagelijks en dat ben ik niet met mijn bed van plan Ze sneaken wel eens de kamers in natuurlijk, en gaan dan onder het bed zitten waar ik er niet bij kan..
Nee, absoluut niet. Vind dit totaal niet fris. Ik heb nu overigens geen huisdieren maar mijn moeder heeft 2 honden en een kat, en toen ik nog thuis woonde vond ik het al vies. Is ook nooit gebeurd.
Ja dat heb ik ook!! Ik was 23 toen ik mijn eerste hondje kreeg, een pupje van 9 weken. Ik kon het gewoon niet opbrengen om pupsel van zijn nieuwe 'roedel' (ik dus) te scheiden. Hij heeft het wel geleerd hoor, omdat hij ook weleens ergens anders moet overnachten. Maar overwegend slaapt hij en het hondje wat 2 jaar later kwam bij mij. Mijn man kwam pas jaren later in beeld en die heeft zich erbij neergelegd, ha ha.
Nee, de poezen komen niet bij ons op bed of op de slaapkamers. Mijn man moet anders vreselijk niezen en krijgt er rooie jeukende ogen van.
haha Toen wij onze eerste kat kregen hadden wij zo'n duidelijke afspraak: "geen kat op bed!". Tenminste, mijn vriend was daar heel stellig in! De eerste avond toen de kleine katerman bij ons was, en wij naar bed gingen zei mijn vriend; Ach zullen we hem toch maar meenemen?? haha en toen is het nooit meer anders geworden. Tja... wel anders qua haren en bed verschonen want het is veel werk! Maar goed dat hebben we er graag voor over!
Nee, mijn vorige hond werd op zn tiende incontinent, en ik werd wakker in een grote plas.... Deze hondjes komen dus mooi niet meer op bed,vond het zo zielig dat het oudje ineens niet meer mocht....
Ik heb anders gestemd. Normaal gesproken komen ze niet op bed. Maar dit omdat wij nu in de woonkamer slapen ( stuk moet nog dicht gemaakt worden voor een slaapkamer ) Kunnen ze dus standaard in bed. Maar zodra er een muur met deur in zit niet meer.
mijn katten komen boven omdat ze op zolder hun plekje hebben. en ze mogen niet op de slaapkamers maar aangezien die dikke plumpudding van mij deuren kan open maken betrap ik hem wel eens op mijn bed (kamers van de kinderen kom hij niet heel vaag) en dan word hij er even hard af gejaagd mijn andere kat gaat als de deur open is wel kijken maar die gaat zo snel hij mij hoort snel weg hahaha