Ik heb een nieuwe telefoon en nu ben ik dus op zoek naar leuke ringtones alleen die mogen nogal wat kosten Heeft er iemand tips waar ik deze gratis of voor niet al teveel kan krijgen?
Je hebt Ranktones.com Heb je verschillende ringtones op staan, die ook gratis zijn! Ik heb er al vele verschillende van af gehaald.
Oh zie nu trouwens dat je je wel moet registreren (gratis) en dan kun je ze downloaden. Ze komen dan in je collectbox, en dan kun je ze via je telefoon downloaden. Is weer nieuw denk
Ik maak ze zelf. Ik heb Audacity op de computer (is gratis programma), dan een leuk nummertje gratis uitzoeken, stukje eruit knippen wat ik als ringtone wil en via bluetooth van computer naar telefoon overzetten.
JA ZOALS HIERBOVEN DOE IK HET OOK MAAR DAN MET N ANDER PROGRAMMA OF IK KIES N LIEDJE DAT GELIJK DUIDELIJK BEGINT iK HEB NU N LIEDJE VAN aNOUK ships sorry voor de caps :S
kan je niet gewoon met een kabeltje vanaf je pc naar je foon liedjes erop zetten? Zo doe ik het gewoon.
Wat voor telefoon heb je? Ik heb een Android telefoon en kan gratis ringtones (en dan heb ik het over zo'n 40.000 tones) downloaden via de Zedge applicatie. Dat zijn prima toontjes. Hebben ook wallpapers en notification tones. Als je telefoon mp3 ondersteund kun je natuurlijk ook heel makkelijk je eigen muziek erop zetten en als ringtone instellen. Met Apple gaat dat ook, zij het iets minder makkelijk.
Ringtones voor Noppes en dan vanaf je computer doorzetten naar je telefoon Ik heb nu "Begin de dag met een dansje"