Haarverf niet gepakt

Discussie in 'De lounge' gestart door Onder water, 26 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Onder water

Onder water Niet meer actief

Haiii:D

Ik heb een vraagje over mijn haar. Gisteren voor 120 euries naar de kapper geweest en heb het laten knippen en kleuren. De kleur zag er heel mooi uit. Nu heb ik het vanmorgen gewassen en ik zie dat mijn pony goed heeft gepakt maar dat het haar op mijn achterhoofd toch een stuk lichter is (meer rood dan donkerbruin). Nu heb ik gebeld naar de kapsalon en mag morgen terugkomen want er zit gelukkig2 weken garantie op:p maar hoe komt het waardoor de kleur niet goed heeft gepakt? Ik ben van best lichtbruin naar flink donkerbruin gegaan en heb best lang haar.

2. Leyni

Leyni Niet meer actief

Als je toch terug naar de kapper gaat, vraag het haar zou ik zeggen :)

3. Dana

Dana Niet meer actief

kan door henna, of door shampoo die een soort laagje om je haar creeêrt, klinkt gek maar sommige shampoos hebben dat, weet niet welke en dan glijd de verf eraf als het ware. (vertelde mijn kapster)

4. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Je mag je haar ook niet wassen voordat je het laat verven vertelde mijn kapper, dan pakt de verf ook minder goed..

5. Onder water

Reageer dan niet ofzo, beetje nutteloos

6. Onder water

Bedankt voor de antwoorden!

7. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    heb het ook altijd...zelfs na 5 keer wassen is het water soms nog bruinig...beetje bij beetje wordt het lichter...daarom doe ik altijd een tint donkerder dan dat ik wil... het pakt bij mij minder goed op de plekken waar al geverft is..zoals de pony is uitgroei dus pakt sneller.

8. Doula

Doula Fanatiek lid

24 mei 2010
    1.158
    1
    38
    NULL
    NULL
    Mijn kapper wast altijd mijn haar van te voren... Zo zie je maar weer dat elke kapper zijn eigen visie heeft haha.

Ben wel benieuwd wat nou de reden er van is ja!

9. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    das mij idd ook wel eens verteld maar dat is ook omdat anders je hoofdhuid te gevoelig word en je dus irritaties kan krijgen, een beetje talg erop is beter zullen we maar zeggen.

Ik heb het ook wel eens gehad weet ook niet precies waar het aan lag, ze zeggen bv ook dat je beter je haar niet kan verven als je ongi bent , hormonale schommelingen beïnvloeden het, ik weet niet of dat allemaal waar is, soms heb je gewoon pech en daarom geven goede kappers garantie denk ik dan maar..

10. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    spoeling of verf want verf moet op droog haar dus lijkt me een beetje raar??

Deel Deze Pagina