wie heeft hier ervaring mee?

Discussie in 'De lounge' gestart door happybaby, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. happybaby

    happybaby Lid

    27 jul 2007
    98
    0
    0
    zuid holland
    ik heb zo juis de babydoos van prenatal gehaald en ik vind er een bon in voor vier gratis fotosessies bij portrait place.
    wie heeft hier ervaring mee?
    heeft het gedaan met zijn kindje.
    en zitten er nog addertjes onder het gras?
     
  2. Claartje79

    Claartje79 Fanatiek lid

    17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    nee hoor, behalve dat ze veel meer foto's amken je dus ook een hoop willen evrkopen. als je voet bij stuk houd heb je gewoon een paar mooie gratis foto's

    mijn tante heeft dat ook eens gedaan. zei toen dat ze alleen de gratis foto's wilde. zegt dat meisje 'maar dat is niet de bedoeling....................'. nou zegt mijn tante, dat is wat er op het kaartje staat en wat ik wil. haha en ze heeft dus een paar mooie gratis foto's en verder niks....
     
  3. happybaby

    happybaby Lid

    27 jul 2007
    98
    0
    0
    zuid holland
    je moet dus wel heel stevig in je schoenen staan!
    ik weet niet of ik dat wel kan
     
  4. Robyn

    Robyn Bekend lid

    23 mei 2006
    732
    0
    0
    Ambtenaar
    Naarden
    Nee hoor geen addertjes. Alleen is het verstandig om er wel gelijk lijstjes bij te kopen (je kunt er daar 3 voor 30 euro bijkopen). De afmetingen van de foto's zijn buitenlandse maten dus bij de V&D en Hema zijn ze niet te krijgen. Wij hebben nu lijstjes laten maken. En dan zijn ze een stuk duurder.
     
  5. Claartje79

    Claartje79 Fanatiek lid

    17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    het verschilt per vestiging.
    ik ben er heel slecht in, dus neem mijn man op sleeptouw, die is genadeloos haha
     
  6. juudje

    juudje Fanatiek lid

    7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    Ik vind dus wel dat er een addertje onder het gras zit.

    Je krijgt die gratis foto's, maar als je de foto's van je kindje ziet wil je ze natuurlijk allemaal hebben, want ze zijn allemaal mooi en daar betaal je dan de hoofdprijs voor.

    Succes met sterk zijn. Haha
     
  7. Ally

    Ally Fanatiek lid

    22 nov 2005
    1.008
    0
    0
    De foto die gratis is ook niet zo mooi als de andere,maar wat iedereen zegt ,beetje volhouden dan krijg je ze ook goedkoper.

    Ally
     

Deel Deze Pagina