ik vind de taarten van multivlaai erg lekker. Vooral de rijstedeluxe, of de zwitserse room de luxe (zeg maar hele luxe slagroomtaart). Mijn moeder maakt de laatste jaren onze taarten, vaak mokka (zijn we helemaal gek op). Hier eten steeds minder mensen trouwens taart (ook op de andere verjaardagen, ligt niet aan onze taarten hihihi) dus je blijft zo snel zitten met taart. En dat is op zich niet erg, maar wel dat ik alles naar binnen werk en ik dat dus eigenlijk net niet moet doen (mokka taart is zoooo lekker, die roept me dan gewoon, dus negeren kan ik het niet). En die appeltaart van de lidl of aldi, zal daar ook eens naar kijken, vind dat ook zo lekker hihi. En het is een kleine moeite om rekening te houden met een ander, en al helemaal als je zelf niet zo kapot van een bepaalde taart bent. Maar ik zou wel vermijden dat een ander bepaald welke taart wij in huis hebben. Maar dat zijn dus twee uitersten, niets van een ander aantrekken of juist de ander laten bepalen. Als ik hapjes etc haal voor een verjaardag dan haal ik dat dus echt niet voor mezelf, natuurlijk wil ik graag mee snacken maar ik wil dat anderen het ook lekker vinden.
Hahah, ja hij was voor 18 tot 20 personen. Maar hij was ook best hoog en daardoor konden de punten nog makkelijk door tweeën. Al dat fondant is natuurlijk wel erg machtig, vandaar!
hihi als ik met de helft van zo'n stuk aankom kijken ze me echt aan of ze vuur zien branden, onze taart was officieel ook voor 20 personen (en we hebben er met 7 personen van gegeten waarvan 2 personen een dubbele portie en toen was het op. Ik vind fondant helemaal niet zo machtig, marsepein vind ik veel erger, maar wat ik al zei ik heb een hongerige familie. Onze bruidstaart was voor 75/80 personen en hebben we met 45 net gered hihi
De slagroomtaart van de Aldi is heeeerlijk. Zelfs fijnproevers vragen waar ik deze taart vandaan had. 10-12 punten voor nog geen 4 euro!
Ik zou gewoon even bij de lokale bakker informeren wat ze voor je kunnen maken. En multivlaai is idd ook erg lekker (krijg er zin in vlaai van!).. Verder prachtige taarten voorbij zien komen.. enne jammer dat er niet zo goed word gelezen, moet toegeven dat de eerste post niet zo heel duidelijk is, maar als we allemaal even lezen hoeft ts geen 20 x uit te leggen dat haar familie niet klaagt maar ze dit gewoon weet en kunnen we gewoon haar vraag beantwoorden..
Hé wat grappig! Als jij Mevrouw Baktaart bent (of kent haha) heb ik jou (of haar) gemaild voor een taart
Heb nog niet alles gelezen maar via www.gefelicitaart.nl kun je ook taarten bestellen, die van ons kwam gewoon van de bakker om de hoek uiteindelijk en werd netjes thuis bezorgt. Je betaalt er misschien net iets meer voor maar dan hoef je iig niet op pad voor je taart
Als ik taart bestel is dat bij bakker Voskamp. Niets dan complimenten gehad hoe lekker die altijd zijn eigenlijk.
Slagropomtaart.. ehh c1000 en lidl vind ik lekker, multivlaai vind ik ook erg goed en valt ook vaak in de smaak. Een marsepein/fondant taart hoeft niet machtig te zijn. het ligt er nl. heel erg aan hoe dik je je fondant of marsepein rolt, over het algemeen zijn dit soort taarten hoog en dat is vaak een mooi tegengewicht tegen fondant/marsepein. En ook ik ga even de taart showen die ik voor mijn neefje heb gemaakt in sept. , shannon is volgende maand jarig dus mama gaat dan voor het eerst na mijn operatie weer aan de bak..
Yummie: wat lief dat je denkt aan al je bezoek!!! Hier ook op verjaardagen verschillende taarten omdat ik ook weet dat sommige mensen dingen niet lekker vinden.. Ga eens kijken bij een plaatselijke bakker. Daar verkopen ze vaak hele lekkere slagroomtaarten, en kan je misschien vragen zinder amandelschijf of vlokken erop te doen?! Vlaaien zijn inderdaad ook erg lekker. Maar ik zou gewoon eens een bakker binnen stappen en kijken wat de mogelijkheden zijn. Ze hEbben vaak van die boeken met foto's van taarten die ze kunnen leveren! Al: mooie taarten ben jarloers hoor als je zoiets kan maken!!