heerst er momenteel iets met hoesten, droge keel, vieze smaak...

Discussie in 'De lounge' gestart door frummeltje31, 8 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. frummeltje31

frummeltje31 Fanatiek lid

16 sep 2009
    2.158
    110
    63
    Was benieuwd of er momenteel iets heerste. Ik heb last van een kriebelhoestje, een droge keel, vieze smaak in mijn mond. En een klein beetje keelpijn. Ben verder niet echt verkouden. Zag wel een grote witte pit op mijn keelamandel. Voel me verder niet helemaal lekker...

Iemand die hier ook last van heeft of weet wat het is??

2. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Ja het heerst, al ik zo om me heen hoor. Ikzelf ben 5 weken zoet geweest met die kriebelhoest wat uiteindleijk overging op een verkoudheid en daarna voorhoofdsholte-ontsteking. Ben sinds gister van de AB af, maar de verkoudheid is nog steeds een beetje aanwezig :x. Hoop voor jou dat je dit alles bespaard blijft. Sterkte!!

3. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Ja ik heb ook een lichte kriebel en mijn beetje keelpijn is net weer weg.

4. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Zelf geen last, maar mijn zoontje wel.. Die is zondag begonnen met een loopneus en hoest ondertussen zijn longen uit zijn lijf..
    Het heerst enorm..

5. frummeltje31

16 sep 2009
    2.158
    110
    63
    thanks meiden... hopelijk wordt ik niet ziek en ben ik er snel van af!

6. MissBianca

MissBianca Fanatiek lid

11 jun 2011
    1.143
    12
    38
    Uden
    Bij mij is het begonnen met neusverkoudheid, toen heb ik een dag keelpijn gehad en toen is het hoesten begonnen. Heb om codeinetabletten voor 's nachts gevraagd, dat maakte het in slaap komen iets fijner. Heb er gelukkig maar 2 dagen last van gehad. En voor de neusverkoudheid heb ik xylometazoline druppels van mijn zoontje gebruikt. Ook alleen voor het slapen gaan. Beterschap!

7. Fortuna

Fortuna Niet meer actief

Mijn man ook.Verkoudheid, keelpijn.

Zelf alleen beetje last van mijn keel, maar ik heb genoeg aan een extra glas drinken. Mijn man heeft een grote zak keelsnoepjes weggewerkt :$

8. SyrianBeauty

SyrianBeauty Fanatiek lid

28 nov 2007
    2.362
    0
    36
    Vrouw
    Huisvrouw/Mama Zijn!
    Omgeving Rotterdam
    Hier ook, mijn man en ik hebben al een paar weken last van hoesten. Mijn kleintje van 9 maanden heeft het nu ook gekregen, arm poppetje. Gelukkig heeft ze het heel af en toe.

9. mama van Marit

mama van Marit Niet meer actief

Nee sorry hier heerst momenteel buikgriep. Misselijk, krampen diaree. Ik wou dat ik kon braken, lucht vaak op maar helaas.

10. chrystel73

chrystel73 VIP lid

9 jan 2009
    6.300
    2.569
    113
    bij ons heerst het allebei!

hubbie en de meiden hebben allemaal flink gespuugd( oudste ligt nog voor pampus op bed)
    en ik heb dagenlang keelpijn gehad en nu snot verkouden tegen voorhoofdholteonsteking aan. BEh. Echt balen al dat kotsruimen en wassen terwijl je je zelf zo gammel voelt
    voordeel dat ik niet zo best ruik.

11. lentebloempje

lentebloempje Fanatiek lid

23 nov 2009
    1.411
    0
    0
    bejaardenverzorgende
    zuid holland
    Hier hebben we ook de griep. 1 dag braken en diarree.

12. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Ben sinds gisteren net weer opgeknapt, zeker 3 dagen flink beroerd geweest met hoge koorts, spierpijn, zere keel en verkouden.
    Mijn zoontjes hoesten ook flink, de jongste net even wat meer met als gevolg dat de nachtrust eraan gaat.
    Sterkte!

13. frummeltje31

16 sep 2009
    2.158
    110
    63
    zo hee veel zieken dus! sterkte allemaal!

14. justme1974

justme1974 Fanatiek lid

20 jan 2009
    3.822
    2.003
    113
    Ik denk dat er altijd wel iets heerst. Op welk moment je het vraagt, er zullen altijd mensen reageren denk ik. Het is ook zo'n standaard antwoord zodra je zegt; ik heb last van.... roepen de meeste mensen meteen "het heerst ook!". Maar wat is het? Want de ene griep is de andere niet. Dat lees je hier al. De een is verkouden, de ander heeft buikgriep en weer een ander heeft het allebei.

In ons huis zijn we ook alledrie beroerd. De kleine meid al vanaf donderdag avond en heeft inmiddels nul komma nul stem over. Ik ook vanaf donderdagavond telkens wel niet.. maar nu dus toch verkouden, keelpijn. Algehele malaise zeg maar. En manlief hetzelfde. Om eerlijk te zijn vind ik het wel weer mooi geweest. Vieze volle neuzen, het loopt overal uit, alles is snot, je bent moe, hangerig, maar slapen kan weer niet.. zucht.

Beterschap voor iedereen!

15. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    hier in huis heerst er ook van alles.

heb zelf 3weken last gehad van verkoudheid op mn luchtwegen, dochter neusverkoudheid en hoesten, zoontje ook neusverkoudheid.
    heb zelf ventolin gehad voor de benauwtheid en was er vanaf maar het begint nu gewoon weer opnieuw.

alyssa heeft zaterdag alles onder gespuugt, daymian begint ook weer vrolijk met verkouden zijn.

ik wordt er niet goed van.
    ik baal extra omdat ik op het moment zo moe ben en dan nog alles wat er rondwaait hier in huis.
    zou willen dat het flink koud wordt en dat al die bacterieen en virussen kapot vriezen.

bah bah bah.

sterkte allemaal!!!

liefs doris

16. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Hier heerst ook wat. Ik heb het gelukkig (nog) niet, maar mijn vriend hoest zich de longen uit zijn lijf, voelt zich niet lekker, is duizelig en heeft verhoging.

17. chrystel73

chrystel73 VIP lid

9 jan 2009
    6.300
    2.569
    113
    update,

ben inmiddels ook aan het spugen:(:(

18. stef

stef Fanatiek lid

19 apr 2006
    3.084
    31
    48
    Hoelang duurt het ongeveer?
    Onze dochter is vandaag ziek geworden :(
    En zondag vieren we haar verjaardag en als ze ziek is heeft geen zin natuurlijk of als het hele gezin ziek is dan ook niet ;)

Ze heeft nu koorts en diaree en snotverkouden! Spugen nog niet gelukkig (klop even af!!)

19. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Ik heb vanaf vrijdag keelpijn, en t is alleen maar erger geworden.
    Keel doet pijn, heb t benauwd, en snachts durf ik niet te hoesten, omdat ik bang ben dat de fluimen in de gordijnen vliegen... :( :)
    Blergh!
    Hoop dat ik er snel van af mag zijn, dit is niks zo!

20. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Stef
    Lenn heeft 1 nacht flink gespuugd en wat diarree.. Volgende ochtend ging het vrij goed met alleen koorts, hoesten en diarree.. Tweede nacht maar één keer gespuugd.. Al met al was hij met 4 dagen weer de oude.. *nu weer ziek, maar geen griep*
    Ik heb zelf vorige week donderdag op de bank gelegen.. Spugen en diarree.. volgende ochtend wat gammel en misselijk maar verder prima.. zaterdag dipje en zondag helemaal opgeknapt.. Nu is mijn man ziek..
    Mijn ouders en zusje hebben het twee weken geleden gehad en ook zij hadden 1 dag spugen en diarree, daarna weer opgeknapt..

Deel Deze Pagina