huisarts werkt niet mee!

Discussion in 'De lounge' started by MamavanSamia, Mar 26, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MamavanSamia

MamavanSamia Actief lid

Jan 2, 2008
    344
    0
    0
    Medewerker Rabobank
    Breda
    Ik heb een vraag namens een vriendin van mij die radeloos is!

Ze heeft een zoontje van 1 jaar en hij kan niks binnenhouden. Alles wat haar zoontje te eten krijgt komt er gewoon weer uit en dit sinds zijn geboorte! Volgens de huisarts is hij toch goed op gewicht en kan hij verder niks doen. Belachelijk als je het mij vraagt!

Wat kan ze nu nog verder doen als de huisarts niet wil meewerken? kan ze zomaar een afspraak maken in het ziekenhuis met een arts zonder een papiertje van de huisarts?

Namens mijn vriendin en ik, bedankt!

2. mamavanro

mamavanro Bekend lid

Apr 6, 2008
    610
    0
    0
    huismam
    Zover mij bekend heeft ze een verwijzing nodig van de huisarts...ze kan wel een second opinion aanvragen bij een andere huisarts...He bah wat een nare situatie...sterkte...

3. Manuela79

Manuela79 VIP lid

Aug 7, 2006
    10,145
    0
    0
    Hilversum
    Ik zou inderdaad gewoon de kinderarts in het zh bellen en de situatie voorleggen. Aangeven dat je het niet vertrouwd maar dat de ha niks kan/wil doen. Misschien kunnen ze dan toch even langskomen voor een gesprek/onderzoek,

4. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

Jun 1, 2008
    2,545
    1
    0
    CB bellen?

5. MamavanSamia

MamavanSamia Actief lid

Jan 2, 2008
    344
    0
    0
    Medewerker Rabobank
    Breda
    Ik weet niet of ze al hiervoor naar cb is geweest, zo niet dan zal ik haar dat wel aanraden! bedankt meiden!

6. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

Oct 12, 2007
    6,168
    1
    0
    on the moon
    En als het echt te gek word naar de spoedeisende hulp. Kom je vanzelf met een kinderarts in aanraking.

7. alecia

alecia Fanatiek lid

Oct 23, 2007
    2,295
    17
    38
    student
    drenthe
    ze gaat toch naar een consutatie bureau? doen die niks? gewoon even bellen denk ik.

8. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

spoedeisende hulp inderdaad en dan goed uitleggen hoe radeloos ze zijn na 1 jaar.

of anders een weekend arts? second opninion kan ook nog.

of wachten tot de arts op vakantie is en dan naar een andere huisarts maar dan gaat er weer tijd overheen.

9. joepies

joepies Bekend lid

Oct 9, 2007
    579
    0
    0
    inderdaad heeft het cb er wrs ook wat van op papier staan, maar als hij echt niks binnenhoudt, groeit het kind ook niet.Dus wat dat betreft valt dat wel mee..
    En als ze wil en het niet vertrouwd gewoon een afspraak met kinderarts maken en daar zeggen dat de huisarts niks wou en ze zich zorgen maakt

10. lizab

lizab Fanatiek lid

May 7, 2007
    3,467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    als het in het weekend gebeurd de huisartsenpost opbellen?

11. MamavanSamia

MamavanSamia Actief lid

Jan 2, 2008
    344
    0
    0
    Medewerker Rabobank
    Breda
    dit heb ik haar ook verteld.. Ik zei hij groeit goed en is goed op gewicht, maar ze vraagt zich echt af hoe hij groeit en aankomt!

hij ziet er ook echt goed uit. Toen ze laats hier was heb ik wel gezien dat hij 2 keer heeft moeten overgeven. dan komt echt alles in 1 straal eruit! en als ik bij haar ben zie ik dat ook regelmatig gebeuren. elke keer als ze met iets komt, komt het bij hem eruit! echt zielig.
    Ze zijn nu onderweg naar de eerste hulp. Ik ben benieuwd en laat jullie zeker weten hoe het is afgelopen!

12. Done

Done Fanatiek lid

Jan 5, 2009
    2,634
    0
    0
    Huismoeder
    Hopelijk kunnen ze wat voor haar doen!
    Sterke vrouw dat ze het zo lang vol houd terwijl ze teneinde raad is *respect* ik zou allang lierend gek geworden zijn!

13. Elmo

Elmo Niet meer actief

Dit topic is, zoals je zelf al aangaf, dubbel.
    Ik doe deze dicht en laat die bij Baby & Dreumes open.
    Elmo

Share This Page