Hallo allemaal, Nog 9 weekjes en dan wordt mijn kleine man al 1 jaar! Ben vandaag begonnen met een uitnodiging te maken...en nu ben ik benieuwd wat jullie ervan vinden...en wat voor uitnodiging jullie hebben/hadden! Dus een beetje een show de verjaardaguitnodiging van je kindje hihi De voorkant:
En de binnekant: Hoop dat de tekst te lezen is! Ben er nog mee bezig dus nog niet af, ben benieuwd wat jullie ervan vinden! Liefs Debbie
ik vind de uitnodiging heel leuk.. kan alleen de tekst niet lezen, maar dat komt omdat hij zo klein is op t beeldscherm en omdat ik geen bril op heb.. dus denk dat andere mensen t zo wel kunnen lezen ??
Thnx voor jullie reacties!! Dit is de tekst die er staat: "Bij dit grote moment in mijn jonge leven willen mama en papa graag een feestje geven want bijna 1 jaar geleden, ja echt waar kreeg mama weeën en was ik daar op 15 mei mag ik knoeien met mijn eerste stukje taart komen jullie ook kijken dan naar mijn mooie slagroombaard?"
Erg leuk zeg. Kan ook d etekst niet lezen. Ben toevallig ook bezig met voorbereidingen voor de kleine zijn 1e verjaardag. Heb de taarten al uitgezocht en bestelling doorgegeven.(zooooo mooi) Zit nu nog te verzinnen voor uitnodigingen. Erg leuk om mee bezig te zijn.
Kan helaas de kaart hier niet groter neer zetten,maar in echt wordt het wel leesbaar hihi Pluisje: Ik heb het disney lettertype gedownload...!Moet je gewoon op google zoeken,downloaden en dan kopieren naar lettertyper...heel simpel! Sharmila: De taart ga ik ook zelf maken...heb ik nu ook al zin in,ga wel nog een probeersel maken van te voren! Echt leuk om alles uit te zoeken enz he! Mamajanneke: Die kaart is ook leuk!Lekker stoer!
Dit was die van ons prinsesje: http://i40.tinypic.com/4rxl36.png (grote afbeelding v uitnodiging) http://i40.tinypic.com/30vj8us.jpg (de taartfoto...) En omdat ik hem te laat af had, heb ik 'm per mail verstuurd dus nergens af laten drukken ofzo...dit jaar begin ik er op tijd aan hoor
Wow wat gaaf! waar werken jullie dan mee? met psp? Want ik moet ook een uitnodiging maken en daar ga ik snel mee starten Super leuk topic!
Wat een ontzettende leuke uitnodigingen! We zijn er nog lang niet aan toe, maar kan zo wel vast leuke ideeen op doen..