Vanmorgen hoorde ik ineens een paniekerig huiltje uit de kamer van Koen. Ik ging kijken en hij lag met zijn hoofd onder de deken. Hij lag gewoon andersom. En waarschijnlijk was hij zo in slaap gevallen, want zijn hoofd voelde helemaal warm aan (niet de hele nacht hoor, ik kijk altijd even als ik naar bed ga). Nu is dat draaien niet zo'n punt, doet hij wel vaker, maar ik vind het wel een beetje eng dat hij dan met zijn hoofd onder de dekens terecht komt. Is dat gevaarlijk? Moet ik hem vastleggen? Wat zouden jullie doen? Hij heeft gewoon een laken met een deken erover.
ik heb eigenlijk altijd een slaapzak zonder dekens gebruikt omdat t zo'n draaikont was en dus steeds ruzie had met de dekens. Werd daardoor ook weer wakker dus deken eruit gegooid en slaapzak gepakt
Ik vind het wel griezelig als een kindje zo slaapt. Wij leggen onze dochter met het einde van de slaapzak vast achter het matras zodat ze niet kan draaien. Ook gebruiken we geen deken, maar een winterslaapzakje met een laken die we overdwars over haar heen leggen en goed instoppen.
maar is het niet te koud, alleen een slaapzak? Hij slaapt al wel in een winterslaapzak (zonder mouwen) vanwege het gedraai.
Chelsey is niet anders gewend, haar kamer is rond de 18 graden. Rompertje met lange mouwtjes aan, pyjama en slaapzakje, en ze slaapt als een roosje.
liesbeth bij de kruidvat hadden ze winterslaapzakken met lange mouwen voor 10 euro. Echt ideel ik heb hem zelf ook gekocht en hij hoeft er geen dekentje over hij is echt warm genoeg
oke bedankt! ga ik morgen meteen even kijken bij de kruidvat. denk dat ik dan nog wel een lakantje gebruik, want hij vindt het heerlijk om daarmee te friemelen maar dat is zo dun, kan geen kwaad.