verjaardagsverassing!!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door proudmother, 1 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. proudmother

proudmother Actief lid

22 aug 2009
    145
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi meiden,

al een tijdje ben ik weer mee aan het lezen op dit forum...
    heb een dochtertje van ander half, en enkele maanden geleden begon het bij mij weer te kriebelen.
    Mijn man vond het eigenlijk nog wel best zo, en gaf aan nog niet toe te zijn aan een 2de kindje!
    ik begreep hem natuurlijk... en heb hem de tijd gegeven!!

nu... gister op mijn verjaardag kwam manlief met een super lief kaartje aan... de verassing... hij is toe aan een 2de kindje en wil er samen met mij weer helemaal voor gaan!!

ik was helemaal door de dolle heen, en alle spanningen van anderhalf geleden beginnen weer terug te komen...
    mijn verjaardag kan niet meer stuk, (want ik vier het vandaag) maar deze verassing houden we nog even voor ons zelf

liefs

2. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Gefeliciteerd. Wat lief van hem en wat fijn voor jullie. Ik hoop dat alles voorspoedig mag verlopen

3. Hanniebal

Hanniebal Lid

31 okt 2009
    8
    0
    0
    Secretaresse
    Brabant
    Van harte, wat leuk voor jullie!!!

Fijne dag!!!

Gr. Hanna

4. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Gefeliciteerd met je verjaardag en het goede nieuws!!!! Wat een lief cadeau van je man ;) Geniet ervan!

5. Lientjelove

Lientjelove Niet meer actief

Wat een leuke verrassing.. wat een romanitische man zeg!! Die van mij zou zeggen, wanneer was je nou precies jarig en oh ja kon geen kadootje bedenken.. je moet zelf maar wat uitzoeken.. hihi!!! Ik vind het niet zo erg hoor, maar is wel super lief van jou man.. succes met zwanger worden!!

6. cybi

cybi Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.324
    0
    0
    Randstad
    Succes ermee! Leuk!

En hou ons op de hoogte!! ;)

7. Gwen81

Gwen81 Fanatiek lid

24 okt 2009
    2.167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd met je verjaardag:)
    Wat ontzettend lief en schattig zeg!
    Heel erg leuk om zo'n verassing te bedenken of te krijgen.8)
    Nu voel je je zeker ècht jarig. Tenminste ik voel me al jaren niet meer echt jarig. Niet zoals vroeger als kind. Maar met zo'n verassing zou ik kinderlijk blij mijn verjaardag doorkomen.:D
    Fijn dat je het met ons komt delen want ik zie het al helemaal voor me! Zit hier te stralen achter mijn laptop.:D
    Ik wens je een hele fijne dag.
    En we zullen je vast hier snel terug zien;)

Groetjes Gwen

8. Monieqje

Monieqje Bekend lid

12 feb 2008
    883
    0
    0
    gefeliciteerd met je verjaardag en wat een leuke verrassing zeg! Dat is zeker een mooi verjaardagscadeau! Veel succes en klus plezier! Hopen dat jullie snel zwanger zijn!

9. setje

setje Fanatiek lid

18 jun 2006
    1.989
    0
    36
    Hoevelaken
    Nog gefeliciteerd met je verjaardag. Wat een verassing, kan me voorstellen dat je helemaal door het dolle was! Het idee alleen al kan je ontzettend blij maken!

groetjes Setje

10. proudmother

proudmother Actief lid

22 aug 2009
    145
    0
    0
    NULL
    NULL
    thanks ladies, voor jullie reacties...

kan gewoon niet ophouden met stralen...!
    wil het het liefst tegen iedereen vertellen straks, maar we hebben besloten om het voor ons zelf te houden!! hebben we bij de 1ste ook gedaan en dat beviel ons eigenlijk wel goed!

dus hopelijk hoef ik mijn mond niet lang te houden en hebben we net zoals jullie allemaal snel een posi test in handen!!
    ik zal hier weer regelmatig te vinden zijn..dus klets gewoon gezellig met jullie allemaal mee de komende tijd!!

liefs

11. Gwen81

Gwen81 Fanatiek lid

24 okt 2009
    2.167
    0
    0
    NULL
    NULL
    En dat is nou het mooie van ZP, hier hoef je je mond niet te houden:D Tot snel haha:p

Deel Deze Pagina