Ik heb hele pijnlijke steken gehad, eerst dacht ik dat het mijn eisprong was (wat aan de late kant), maar het werd alleen maar heftiger, totdat het plotseling stopte en ik niks meer voelde.
mmm nou ik heb gister krampen gehad, geen menstruatiekrampen maar anders...ongeveer 1 uur en nu is het gevoelig maar geen krampen.... Volgens banner zou ik gister een eisprong hebben gehad, aaangezien ik van mijn laatste bruinverlies ben uitgegaan klopt dit wel maar heb vorige week ook al eens gedacht een eisprong te voelen... Die kramp die ik gister had heb ik nooit bij een eisprong dus vraag me af of dit een eventuele innesteling was.. Maar hij hield bij jou niet aan die kramp...
pff bedoel vandaag volgens mijn banner....maar ja is maar een indicatie...kan ook eerder of later zijn geweest..
Eerst voelde ik steken, van het soort dat ik voelde bij eisprong, dus toen dacht ik, oke klussen. Maar plotseling werd het heftig, dat duurde zo'n 10 minuten, mijn vriend heeft zelfs een warmdoekje voor me moeten pakken. En toen was het weg. Merk je je eisprong aan de hand van slijm of dat niet? Ik de ene maand wel en de andere weer niet.
mm nee maar dat merk ik nooit haha...ik krijg inderdaad altijd zo`n stekende spanning aan de linkerkant als ik een eisprong heb. Nu gister voelde ik dat ook eerst, 2 dagen hiervoor sex gehad, zaterdag dus, gisteravond maar voor de zekerheid weer sex gehad, maar het was niet zo lekker want ik had nog iets van krampen...maar deze krampen heb ik nog nooit gevoeld...nu heb ik echt een gevoelige baarmoeder!!! Ach ja innesteling of eisprong het is alletwee goed, maar vroeg het me af want dit is een gevoel wat ik niet eerder heb gehad!!
normaal heb ik vaker last van witvloed en nu al een hele tijd niks!!! Ben nu iets meer dan een maand gestopt met de pil een keer bruinverlies gehad en nu wacht ik dan weer op de menstruatie...het lijkt een beetje alsof in ongesteld ga worden maar dan toch anders....hahaha wat een verhaal he...
Het is allemaal zo gecompliceerd, zwanger raken is gewoon een gecompliceerd iets, tenminste voor een aantal van ons. Ik duim voor je dat het een innesteling is en dat je binnenkort een posi test hebt.
Ik heb een paar weken geleden ook hele erge krampen gehad. Als ik mijn buikspieren aanspande, als ik ging zitten of staan, liggen of naar het toilet gaan, ook bij het vrijen voelde ik die krampen (links onder). Ik heb dit echter ook nog nooit gehad. Ik heb zo'n 4 dagen echt last van gehad. Maar 1,5 week later werd ik gewoon ongesteld . Nu was dit wel mijn eerste ronde nadat ik gestopt was met de pil (dus ontpillen, denk ik). Liefs
ik ben vandaag ongesteld geworden.....in principe wel jammer maar ook weer fijn nu ik eindelijk een cyclus heb na het stoppen met de pil...nu kan het echt werk beginnen!!!
balen dat je ongesteld bent geworden, maar zoals je zelf zegt, het echte werk kan nu beginnen, zet m op!!!!
Bij mijn eerste zwangerschap merkte ik ongeveer een week voor mijn nod dat ik een paar uur achter elkaar een wat menstruatieachtig kramperig gevoel had. Die dag had ik ook wat gekleurd slijmverlies, maar bloed was het niet te noemen. Meer oranjig. Verder werd ik diezelfde dag opeens niet goed van de geur van eten. Na die dag nergens meer last van, maar toe ik een week later zwanger bleek ging bij mij opeens een lampje branden. Het was de innesteling.