Ik heb vanmiddag snowboots gekocht voor mijn zoon, Hij draagt ze nu maar glijd uit op het laminaat,en net buiten op het asfalt ook. Het zijn snowboots van van haren van bobbi shoes. Kan ik hier wat aan doen? Of moet ik ze terug doen?
Als ze nat zijn kan dat met alle schoenen, toch? Of zijn ze echt glad van de onderkant? In principe zijn snowboots geen garantie op uitglijden (zeker niet op gladde ondergronden), tis eerder dat je in de sneeuw goed grip hebt!
Je kan op snowboots gewoon uitglijden, mijn zoon is ook al een paar keer uitgegleden vandaag en gisteren Wat wel werkt maar lijkt raar is (wollen) sokken over de snowboots trekken, heb ik vorig jaar gedaan bij mijzelf en dan heb je wel grip en je glijd niet uit geen gezicht maar helpt wel hahaha. Ik zelf heb door een ongeluk minder grip als er sneeuw en ijs ligt met mijn benen daarom had ik het vorig jaar zo gedaan. Nu heb ik van die dingen gekocht met "spikes" die je onder je schoenen kan doen om grip te krijgen.
T was mischien nieuwigheid ofzo, want vandaag ging het wel goed gelukkig, Maare ik zal de tip van de sok onthouden