Leuke ideeen voor kado schoonouders met kerst?

Discussie in 'De lounge' gestart door Meryl, 25 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meryl

Meryl Bekend lid

30 jan 2009
    737
    0
    0
    IK ga met kerst naar mijn schoonouders, helemaal leuk, echt super lieve schatten. Ik wil graag wat leuke kado's meenemen, met name omdat zij zoveel voor ons doen....ik wil ze graag verwennen met leuke dingen.

Probleem alleen..WAT GEEF IK? Deze mensen lijken echt alles al te hebben :( Hebben altijd een goede baan gehad en leven nu ruim van hun pensioen. Ik kan werkelijk niets bedenken om te geven, of zij hebben het al!! Foto's van de beeb hebben ze ook al in overvloed, ze gaan in januari op reis en hebben reeds alle boeken/kaarten van bestemming in huis, het huis is helemaal af met mooie prullen, ze hebben al abonnementen op tijdschriften....beats me!!

Hebben jullie leuke, misschien originele, ideeen?
    Zou echt FIJN zijn :):):):)

2. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Je hebt ook leuke diner pasjes, of voor een musical, theater, optreden?

Zoiets misschien?

3. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    dagje meenemen naar de dierentuin oid

4. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.809
    4.192
    113
    Een leuke kalender met foto's van jullie dochter.
    Hotelovernachting
    Mooie kristallen vaas
    theater kaartjes
    Dagje pretpark met jullie gezin (alhoewel, jullie beeb is misschien nog erg jong daarvoor)

5. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.268
    6.800
    113
    Ik zou juist niet weer met spullen aankomen.

Misschien kun je een lekker etentje geven?

6. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Wij willen schoonouders ook bedanken voor alle goede zorgen van afgelopen jaar.. Vorig jaar hebben we een album gegeven waarin foto's zaten van hen met Esmee.. Verjaardag van de opa en oma.. foto's van Esmee en mijn vriend.. Ze waren erg geemotioneerd ..:)

Dit jaar geven we een cadeaumand met bioscoopbonnen ( zijn ondanks hun leeftijd filmfanaten en gaan bijna elke week) flesjes likeur voor schoonmams, biertje voor schoonpa.. Zak lekkere nooitjes en schoonma's lievelings snoep.. Fudge! Oja, vergeet niet een mooie kaart er bij te doen!;)

Schoonpa en ma leven ook goed.. Werken allebei nog partime.. Omdat ze het leuk vinden.Financieel komen ze niets te kort maar het cadeautje gaat om het idee..

7. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Wij hebben afgelopen weekend een stel vrienden een dinerbon gegeven en dat was erg in de smaak gevallen. Verder kan ik me in bijna alles wat hier al is opgenoemd wel vinden...

8. Chingy

Chingy Actief lid

28 apr 2009
    356
    0
    0
    Brabant
    Het is geen groot kado, maar mijn ouders waren heel erg blij met een mooi voorlees boek voor de kleine met een lief gedichtje erbij...

ze zullen het waarschijnlijk al hebben maar een pocketcamera is misschien een idee?

Je kunt ze ook meenemen om gezellig langs het strand of in de bossen te gaan wandelen en daarna met z'n allen ergens iets eten?

Tja....erg moeilijk om iets kopen voor mensen die alles al hebben ;)

9. Meryl

Meryl Bekend lid

30 jan 2009
    737
    0
    0
    Met sommige ideeen kan ik zeker wat dames, bedankt! :)

Kalender is bv echt een leuk idee.

10. ilseroc

ilseroc Fanatiek lid

19 apr 2009
    1.456
    0
    0
    Wij hebben vorige week mijn schoonvader een kalender van de hema cadeau gedaan met allemaal foto's van Sem erop, hij was er helemaal ontroerd door en zei: "Hier kan geen cadeau tegenop"

Dus dit is zeker een schot in de roos en heel gemakkelijk gemaakt via internet ;)

11. Meryl

Meryl Bekend lid

30 jan 2009
    737
    0
    0
    Wat een lieve reactie zeg van je schoonvader! :)

Ik ga vanavond meteen aan de slag op de Hema site! ;)

12. Ennas86

Ennas86 VIP lid

19 jul 2008
    5.468
    1
    36
    wij hebben toevallig vandaag een kalender besteld met foto's van onze kleine man!

13. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Houden ze van een potje kaarten ?

Anders laat je een spel kaarten maken met verschillende foto's van de beeb .. :D

14. Meryl

Meryl Bekend lid

30 jan 2009
    737
    0
    0
    Zo, was even een klus (wel heel erg leuk om te doen) maar heb de kalender gemaakt vanavond! Kado 1 is binnen! Heb een verjaardagskalender gemaakt, die hebben zij al in het toilet hangen, dus een leuke vervanging dit, allemaal kiekjes van de kleine samen met opa & oma :)

Die speelkaarten is ook een leuk idee zeg, maar dan voor mijn ouders, die kaarten nog wel eens met vrienden. Weet je toevallig waar je die kunt laten maken? :)

15. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Die speel kaarten kan je bij de kruitvat laten maken. heb ik ook laten doen

net als een muismat

16. supermama4

19 nov 2009