Ik ben op zoek naar inspiratie, dus laat de leukste, mooiste vlechtcreaties zien, mag van jezelf maar zeker ook wat je bij je kindjes of nichtjes, buurmeisjes maakt.
Ik maak bij de jongste; invlechen, opvlechten, ritsvlechten, zigzagvlechten, vissengraatvlechten, infinityvlechten en "gewone" vlechten.
Zelf vind ik de schuine vlecht het leukst tot nu toe....het hoeven ook niet per se bestaande vlechten te zijn...maar kan ook een foto zijn van hoe je een vlecht in een staart verwerkt en wat je nog meer met vlechten verzint
Ik hou dit topic ook in de gaten! Mijn dochter is dol op 'prinsessenvlechten' maar ik heb nog niet veel verschillende kapsels bedacht. Hopelijk vind ik hier leuke ideeën !
Ik zal zelf ook even een foto plaatsen...deze maak ik dus vaak: de schuine vlecht. Torn het nog wat korter was vlocht ik net als hier tot het einde door en nu het wat langer is vlecht ik dit tot de andere kant van het hoofd en laat ik de rest in een schuine staart hangen.
Ik vlecht ook graag mijn dochters (hele lange) haren, maar helaas heb ik er 's morgens voor ze naar school gaat echt geen tijd voor.
Hier een mama die heel erg veel kan met haren..... en een dochter die absoluut niets anders wil dan een staart Ik heb de strijd opgegeven
Ik maak meestal opvlechten, 1 2 of schuin En bij een schuine opvlecht soms aan de zijkant een speel la knotje met leuke knip Of van onder naar boven opvlechten en dan een knot met haar donut Maar ook een creatie met elastiekjes vind ik leuk 5 kleine staartjes voor dan die staartjes opsplitsen en samen voegen met een andere streng en daar dan weer een elastiek omheen