Hoi meiden. Wie weet waar je leuke (elastieken) haarbandjes kan kopen voor meisjes? M'n dochtertjes haar begint aardig door te groeien en ik denk dat het haar wel leuk zal staan, maar ik heb geen idee waar je ze kan kopen? Wie kan me helpen?
Cathie er is een speciale hyves voor weet niet of je daar lif van bent? want volgens mij mag officieel niet in winkels verkocht worden.
Dank je wel dames.. Kruidvat had niks helaas @Natascha: oh echt? Waarom mag dat dan niet?? Ik zal even kijken dan, dank je voor de tip.
Dit is de site voor leuke haarbandjes! Valerie heeft er ook een paar en krijg er zovaak complimentjes over! Bloemen - Swirlbaby, maakt elke outfit compleet! Vindt hier al uw haarbandjes, knipjes, mutsjes en kleding.
SUPER!! Ik heb hem gelijk bij mijn favorieten gezet Ik heb een tijd terug ook gezocht en uiteindelijk had ik een schattig dun bandje met een kanten vlindertje gevonden bij de HM. Alleen was deze veel te groot. Handige ik (not) heb hem wat kleiner gemaakt. Misschien een optie?
Lief! heeft inderdaad hele leuke haarbandjes Van de week een voor mijn dochter gekocht en vind het echt te schattig staan. Heb gelijk een foto gemaakt toen ze hem in had