Nou even een rare vraag.. Mijn boefje heeft nu al een paar dagen dat hij smorgens als hij wakker word en rondloopt ineens moet kokhalzen. Heel vreemd, je hoort ook echt zijn maagje rommelen en hij vind het zelf ook maar niks. Eerst dacht ik dat het kwam door dat zijn neusje dan verstopt is maar of dat logisch is? Geen idee eigenlijk.. En het is ook alleen als hij nuchter is, daarna als hij ook gegeten heeft is het helemaal over! Ik snap er niks van maar vind het voor hem zo zielig! Iemand een idee?
Is hij verkouden? Mn zoon spuugt ivm reflux snel en bij verkoudheid kokhalst en spuugt hij super makkelijk, bv bij hoesten etc.
Heb ik zelf ook altijd als ik verkouden ben. 'S ochtends zit je maag vol snot dat je de hele nacht hebt ingeslikt. Dat vindt je maag niet tof, dus die wil het eruit hebben. Dus dan ga ik ook vaak kokhalzen. Inderdaad met een ontbijtje weer over.
Het klinkt mij voor Jesse wel heel herkenbaar.. En wat doe je eraan? Gewoon sneller wat eten of drinken? Vind het zo sneu voor hem namelijk..
ja, ik weet niet hoe je ochtendprogramma normaal is? Normaal douche ik eerst en dan ontbijt ik. Maar bij verkoudheid draai ik het wel eens om. Misschien bij je zoontje ook doen? meteen uit bed, nog in zn pyama een boterhammetje? Of is dat een no-go?
OK misschien een rare vergelijking maar onze hond doet dat ook. Meestal heeft hij dan " gewoon " erge honger en wordt hij daar misselijk van. Zodra ik zijn maag hoor knorren geef ik hem snel wat kleins te eten en dan gaat het meestal goed. Misschien is dat het ? erge honger kan je misselijk van worden..
Ik moest hier ook meteen aan denken. Ik heb het zelf overigens. Vaak als ik wakker word moet ik zo snel mogelijk eten anders word ik echt misselijk. En rommelende maag betekent honger.