Manlief zegt, als Charlotte wakker wordt: zou Sinterklaas het héél erg vinden als we die trein nu alvast geven? Neuhhh, denk het niet, zeg ik.... en nu zitten we al uren met de duplotrein te spelen... zal Sint toch niet erg vinden?! Papa en mama konden echt niet meer langer wachten, sorry!
wij hebben de kadootjes ook alvast gegeven, wij zijn ook heel erg, maar wij hadden zoiets van, mwogh, opa en oma geven ook nog wat, dan valt het niet zo op, ze is gelukkig pas 7 maand
hahaha ik moet me ook heel erg inhouden hoor. nu is mijn dochter ook nog volgende week jarig. en dr zit zoveel leuks bij. maar ik weet me nog netjes in te houden. ze word 2 dus ja ze begrijpt er iets meer van. maar hoe leuk is die duplo trein? mijn ouders hebben em ook voor mijn dochter gekocht.alles is mijn dochter een stuk ouder
Haha nou Kikker de musical is net uitgepakt. We hadden de musical Kikker in de wolken al maar met deze konden we ook niet langer wachten haha. Mijn zoontje vind het zó leuk!
Hihi, ach, Charlotte zal het nu nog niet in de gaten hebben ! Gezellig toch, lekker met z'n drietjes spelen... Ik was ook nieuwsgierig hoe ze die Duplo trein vindt!
hier ook al zon papa. wij hebben een loopkar waar ze ook op kan zitten voor sinterklaas. nou papa en kleintje rijden er al 2 zondagen mee en dan gaat ie s'avonds weer in de doos. hahaha
Haha, onze kado's staan veilig op zolder, maar ook hier kan ik bijna niet wachten om te zien hoe ze er straks mee speelt... (en op momenten dat ze uitgespeeld is met al het andere is er idd wel eens de verleiding om het toch maar tevoorschijn te halen, hahaha).
Haha ik moet me ook inhouden het nog niet te geven! komt heel erg bekend voor dus haha. Geef nu alvast wat in de schoen, elke week een klein cadeautje. en 5 december komen de grote cadeaus... Als ik het nog niet eerder geef dus
hier ook, alleeen was het hier de blokken wagen (ze liep zo met die van opa en oma weg, dus konden we het niet laten)
Zo te lezen zijn we dus niet de enige die niet konden wachten op die lieve goeie Sint De duplotrein is leuk hoor! Niet erg uitgebreid, er zitten wat blokjes, rails en poppetjes, tankstationnetje en klein perron. Maar de trein loopt dus op batterijen en maakt een echt treingeluid en als je gaat tanken hoor je ook echt 'klokklokklok' en dat is echt leuk! Wij hebben in ieder geval heerlijk gespeeld met zijn drietjes vanmiddag!! @Plurkie: goeie hoor, die loopkar, ik ga nu ook de trein weer in de doos doen
Haha! Hier ook: de vormenstoof hadden we ook alvast gegeven. Zoonlief heeft er even mee gespeeld, maar kan er nog niet zo veel mee, dus we hebben em weer ingepakt.