pijn onderbuik na 7 maanden.

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Nihal, 8 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nihal

Nihal Actief lid

1 feb 2015
    118
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hallo,

7 maanden geleden ben ik bevallen. Laatste twee weken heb ik een nare pijn onder in mijn buik, ik denk dan toch aan mijn baarmoeder. Wat zou dit kunnen zijn? Is dit ook iets wat te maken heeft met ontzwangeren? Is dit normaal? De pijn straalt door naar mijn onderrug of naar mijn bovenbeen. Ik merk dat het vandaag wat meer gevoeliger is dan normaal. De pijn is per dag erg afwisselend.
    Ben voor andere klachten vaak bij de arts geweest maar ik ben niet serieus genomen, durf nu niet naar de arts te gaan omdat ik bang ben om weer niet serieus genomen te worden.

Kunnen jullie mij misschien iets meer vertellen? Wat het eventueel kan zijn?

Alvast bedankt.

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Nihal,

wellicht is het toch van het ontzwangeren. De hormomen verdwijnen langzaam uit je lijf. Ook het progesteron, dat voor de versoepeling van je benige delen zorgt. Dus ook voor de verweking van je bekken. Ik kan me indenken dat je bekken weer de normale stand krijgt en dat er wellicht een zenuw wat klem is komen te zitten. Dit kan weer weggaan hoor, maar kan erg vervelend zijn. Misschien dat een fysio of een osteopaat je erbij kan helpen.

groetjes Brigitte

Deel Deze Pagina